Նախատեսվում է ուշադրություն դարձնել մի քանի կարեւոր խնդիրների ` երեխայակենտրոն կրթություն, դպրոցների կառավարում, ինքնագնահատում, հատուկ կարիքներով երեխաների իրավունքների պաշտպանություն, կյանքի հմտությունների զարգացում: Թե՚ Լեյլի Մոշիրին եւ թե՚ նախարար Աշոտյանը կարեւորեցին հատկապես հատուկ կարիքներով երեխաների իրավունքների պաշտպանությունն ու նրանց ինտեգրումը հասարակություն` սովորական դպրոցներում սովորելու միջոցով:
«Մեզ համար շատ կարեւոր ոլորտ է ներառական կրթությունը եւ վստահությունը, որ հանրակրթական դպրոցները պատրաստ են ընդունել եւ կրթել տարբեր կարողություններով երեխաների` հատկապես ֆիզիկական խնդիրիներ ունեցողներին», - նշեց Լեյլի Մոշիրին:
Նախարարությունն էլ խոստացավ հսկողություն սահմանել հատուկ դպրոցների եւ աշակերտների համար:
«Մենք շատ ուշադիր եւ հետեեւողական ենք լինելու հատուկ դպրոցներում երեխաների իրավունքների պատշպանության եւ քաղաքացիական հսկողության ներդրման մեխանիզմներին։ Հուսամ` մեկ ամսվա ընթացքում նաեւ կանոնակարգված իրավական դաշտ կունենանք», - ասաց նախարար Աշոտյանը։
«Մեզ համար շատ կարեւոր ոլորտ է ներառական կրթությունը եւ վստահությունը, որ հանրակրթական դպրոցները պատրաստ են ընդունել եւ կրթել տարբեր կարողություններով երեխաների` հատկապես ֆիզիկական խնդիրիներ ունեցողներին», - նշեց Լեյլի Մոշիրին:
Նախարարությունն էլ խոստացավ հսկողություն սահմանել հատուկ դպրոցների եւ աշակերտների համար:
«Մենք շատ ուշադիր եւ հետեեւողական ենք լինելու հատուկ դպրոցներում երեխաների իրավունքների պատշպանության եւ քաղաքացիական հսկողության ներդրման մեխանիզմներին։ Հուսամ` մեկ ամսվա ընթացքում նաեւ կանոնակարգված իրավական դաշտ կունենանք», - ասաց նախարար Աշոտյանը։