Հավանաբար աշնանը Գյումրիում երթուղի դուրս կգան նոր միկրոավտոբուսներ

Գյումրիի փողոցների վերանորոգման ծրագրի ավարտից հետո հավանաբար նոյեմբերին երթուղի դուրս կգան նոր միկրոավտոբուսներ։ Քաղաքային իշխանությունները միկրոավտոբուսները ձեռք են բերել սուբվենցիոն ծրագրով՝ 50 տոկոս քաղաքապետարանի, 50 տոկոս կառավարության համաֆինանսավորմամբ:

63 միկրոավտոբուսների ձեռքբերման համար 900 մլն դրամ է տրամադրվել: Ամբողջական խմբաքանակը Գյումրիում կլինի օգոստոսի կեսին, ասում է քաղաքապետարանի տրանսպորտի բաժնի պետ Արտյոմ Սարգսյանը։ Պաշտոնյայից հետաքրքրվեցինք, թե ինչու են միկրոավտոբուսների ընտրության հարցում կանգ առել ռուսական «Գազել» մակնիշի վրա:

«Որովհետև համ էժան էր, համ կարող էինք տվյալ գումարով` 450 միլիոն ընդամենը տնտեսված գումար ուներ համայնքապետարանը, 450 միլիոն էլ կառավարությունը սուբվենցիոն ծրագրով հատկացրեց, ավելի լավ էր շատ քանակով մեքենաներ գնելը մեզ համար», - պատասխանեց Սարգսյանը:

Հարցին` մեկ միկրոավտոբուսն ինչ արժեքով է ձեռք բերվել, ասաց. «Մոտավոր 14 միլիոնի կարգի է մի մեքենայի արժեքը»:

Սարգսյանն ասում է, որ միկրոավտոբուսները եվրոպական ստանդարտներին համապատասխան են. «Գազել» մակնիշի մեքենաներ են ռուսական արտադրության, եվրո-5 ստանդարտներին համապատասխան մեքենաներ են, սալոնի բարձրությունը երկու մետրից ավելի է, ազատ կարող է ուղևորը կանգնել, թեպետ կանգնելու հնարավորություն չկա մեքենայի մեջ, որովհետև շատ նեղ է նստարանների արանքը: 16 տեղ է»:

Միկրոավտոբուսներից երկուսը հատուկ հաշմանդամություն ունեցողների համար են նախատեսված: Օրերս Գյումրի այցելած տարածքային կառավարման նախարարի պաշտոնակատար Սուրեն Պապիկյանն էլ դրանց հարմարավետությունը փորձեց:

3 միկրոավտոբուս էլ Գյումրիի քաղաքապետարանն իր հաշվին էր գնել անցած տարի: 66 միկրոավտոբուսն արդյոք կբավարարի՞ մոտ հարյուր հազար բնակչություն ունեցող Գյումրիին։ «Այդ 66 մեքենան հաստատ քչություն է անելու քաղաքին: Փորձելու ենք ամեն տարի, եթե ունենա համայնքապետարանը տնտեսված գումար, գնի մեքենաներ ու համալրումով երթուղիները փակենք բոլոր: Մոտավորապես այս 16 տեղանոց ավտոբուսները 80-ը լրիվ բավարար են ամբողջ երթուղային ցանցը սպասարկելու համար, նոր երթուղային ցանց է, որն ունենալու ենք 1-2 ամսից», - նշեց Սարգսյանը:

Միկրոավտոբուսները լինելու են քաղաքապետարանի սեփականությունը: Քաղաքապետարա՞նն է շահագործելու դրանք, թե՞ օպերատորը, հարցը դեռ քննարկումների փուլում է. «Շատ հնարավոր է, որ շահագործի համայնքապետարանը, բայց դեռ գծագրող, երթուղային ցանցը կազմավորող կազմակերպության հետ բանակցությունների մեջ ենք: Ուզում ենք ավելի պարզ հասկանալ` շահագործման որ եղանակն է ավելի մատչելի մեզ համար` Գյումրու համայնքապետարան, թե ինչ-որ մի կազմակերպություն»:

Գծատերերի ու վարորդների համար օրական պլան հասկացողություն այլևս չի լինի, վստահեցնում է քաղաքապետարանի պաշտոնյան. «Չի լինելու նման հասկացողություն` գծատեր, իսկ վարորդների մասով ասեմ, արդեն համայնքապետարանը 5-6 օր է` հայտարարություն է տվել, վարորդներ ենք ընդունում, հարցաթերթիկ են լրացնում, որպեսզի մենք ընտրենք, մեր ուզած վարորդներն աշխատեն տրանսպորտի վրա»:

Եվրամիությունը 450 հազար եվրո է տրամադրել, որ ձեռք բերվի 5 էլէկտրավտոբուս: Դրանք Գյումրի կհասնեն հաջորդ տարի: Էլեկտրավտոբուսները հատուկ հարմարեցված են հաշմանդամություն ունեցողների համար, ուղեվարձն էլ նաև քարտային տարբերակով կլինի. «Գումարի մեջ ներառված է ամբողջ Գյումրի քաղաքում տոմսային, քարտային համակարգ ներդնելու ծրագիրը, որը, իմ կարծիքով, շատ շուտ իրականանալու է` երևի մյուս տարի»:

Այս պահին Գյումրիի տրանսպորտը սպասարկում է մի ընկերություն` շուրջ 90 միկրոավտոբուսով, որոնց մեծ մասը բավականին հնամաշ է։