«Ես գոնե մեսիջը ընկալել այսպես, որ ավելի շատ ուղղված էր «Իմ քայլը» խմբակցությանը: Որովհետև փաստորեն այսօր խորհրդարանում ճնշող մեծամասնությունը «Իմ քայլը» խմբակցությունն է, և ստացվում է, որ «Իմ քայլը» խմբակցությունը հենց չի կատարում խորհրդարանական վերահսկողությունը, ինչի լիազորություններն ունենք մենք», - ասաց Իսայանը:
Գործադիրի ղեկավար Նիկոլ Փաշինյանի և օրենսդիրների վերջին հարցուպատասխանը Ազգային ժողովում ծավալվեց սուպերվարչապետական համակարգի շուրջ: Ընդդիմադիրները Փաշինյանին մեղադրում էին Սերժ Սարգսյանի սուպերվարչապետական համակարգը պահպանելու և խորհրդարանի վերահսկողական լծակները ուժային կառույցների նկատմամբ խորհրդարանի վերահսկողական լծակները չուժեղացնելու համար:
Իսկ վարչապետ Փաշինյանը հավելյալ լծակներ պահանջող խորհրդարանականներին մեղադրեց արդեն իսկ ունեցած լծակներն ընդամենը տասը տոկոսով օգտագործելու համար․ - «Ազգային ժողովը էսօր ունի հսկայական լիազորություններ: Հենց էսօր Ազգային ժողովը իր լիազորությունների տասը տոկոսից հազիվ ա օգտվում: Անցումային արդարադատության մասին էն անգամ հարց հնչեց: Պայմանավորվել ենք, որ դա լուծի Ազգային ժողովը: Ընտրական օրենսգիրքը․ պայմանավորվել ենք, որ դա լուծի Ազգային ժողովը: «Կուսակցությունների մասին» օրենքը․ դա որոշել ենք, որ Ազգային ժողովը, հակակոռուպցիոն մարմնի քննարկումները․․․․ Ինչի՞ չեք անում: Նույն ձևի օրենսդրական նախաձեռնությունների հնարավորություն ունեք»:
Արդյո՞ք սա անգործության մեղադրանք է և մասնավորապես՝ որ խմբակցությունն է երկրի ղեկավարի խոսքերի հասցեատերը:
Շաքե Իսայան․ - «Էդ մեղադրանքը գոնե ես չեմ ընկալել ուղղված «Բարգավաճ Հայաստան» խմբակցությանը»:
«Լուսավոր Հայաստան»-ը վարչապետի մեղադրանքի հասցեատերը չի կարող լինել, պնդում է խմբակցության պատգամավոր Գևորգ Գորգիսյանը․ - «Ես չեմ փորձում փնտրել հասցեատեր: Հստակ գիտեմ, որ դա մեզ չէր կարող վերաբերվել՝ եթե իրերին նայում ենք սթափ: Կարող եմ ասել, որ մեր ֆրակցիան 98 տոկոսով օգտագործում է խորհրդարանական բոլոր լծակներն ու բոլոր եղած գործիքակազմը»:
Իշխող «Իմ քայլը» խմբակցության պատգամավոր Վահագն Հովակիմյանի տպավորությունն այլ է: Նրա կարծիքով, իրենք այնքանով են այդ մեղադրանքի հասցեատերը, որքանով որ ներգրավված են վարչապետի թվարկած նախագծերի աշխատանքներում: Իսկ առհասարակ, խորհրդարանական նախաձեռնություններում, ըստ իշխանության ներկայացուցչի, ընդդիմությունը պետք է ակտիվ լինի․ - «Ինձ համար, օրինակ, շատ ավելի նախընտրելի կլիներ, որ ընդդիմությունը նման նախաձեռնություններ ցուցաբերեր: Մեծամասնությունն էլ կարող է անել, բայց անընդհատ մեծամասնության անելը․․․ ասելու են՝ այ, դուք մեծամասնությունն եք, ոնց ուզեք, էդպես կորոշեք: Ավելի նախընտրելի է, որ ընդդիմության կողմից լինեն նախաձեռնությունները»:
Գորգիսյանը հակադարձում է․ - «Երբ իրենք լինեն ընդդիմություն, իրենց պատկերացրած ձևով կանեն այն, ինչ մտածում են: Մենք անում ենք այն, ինչը գտնում ենք, որ դա է ճիշտ: Հաջորդ ընտրություններից հետո, երբ մենք լինենք իշխանություն, իրենք կլինեն ընդդիմություն, կվարվեն էնպես, ինչպես իրենք են գտնում, որ ճիշտ է»:
Շաքե Իսայանն ասաց․ - «Այս ընթացքում, եթե նկատել եք, ես գոնե նկատել եմ, որ թեկուզ օրինագծերի, առաջարկների առումով շատ-շատ ակտիվ է եղել ընդդիմությունը»:
Իշխանական պատգամավորը պնդում է, որ հետհեղափոխական խորհրդարանը պասիվ չէ, և նորմալ է, որ Ազգային ժողովի օրակարգում գերակշռում են կառավարության նախագծերը:
Մինչդեռ օրենսդիրների աշխատանքի մոնիտորինգով զբաղվող ծրագրի ղեկավար Լուսինե Վասիլյանն ավելի վաղ «Ազատության» հետ զրույցում աննախադեպ պասսիվ էր գնահատել այս գումարման Ազգային ժողովի օրինաստեղծ գործունեությունը:
Այս առնչությամբ Վահագն Հովակիմյանն ասաց․ - «Այդ նույն մեղադրանքը, որ ինչպե՞ս ա ստացվում, որ կառավարությունն ա օրինագծեր [ներկայացնում], սրանից մոտավորապես հինգ տարի առաջ ես դադարեցրել եմ այդ մեղադրանքները այլևս հնչեցնել որպես լրագրող, այն բանից հետո, երբ որ ես նայեցի ամբողջ աշխարհի փորձը: Բոլոր երկրներում օրենսդրական նախաձեռնությունների 80-90 տոկոսը գալիս է կառավարությունից»: