Դեռ 2012 թվականի սկզբից կանգառներում էլեկտրոնային չվացուցակներ տեղադրելու մասին խոսակցությունը 2012 թվականի դեկտեմբերին վերածվեց պիլոտային ծրագրի եւ փորձնական երկու չվատախտակ տեղադրվեց Մաշտոցի պողոտայի երկու կանգառներում:
Երեւանի քաղաքապետարանի «Երեւանի կառավարման տեխնոլոգիաների կենտրոն» ընկերության տնօրեն Սարգիս Մանուկյանն «Ազատություն» ռադիոկայանի հետ զրույցում նշեց, որ արդեն մեկուկես ամիս անց փաստացի կարող են խոսել ծրագրի թերությունների ու առավելությունների մասին. - «Խնդիրները մի քանի մասի են բաժանվում, սկսած ծրագրային համակարգից, տվյալների ընդունման ժամանակից, սարքավորումների որոշակի փոփոխություններ կրելուց»:
Մանուկյանի խոսքով, ավտուբուսներում տեղադրված GPS-ից տվյալները փոխանցվում են հաշվողական կենտրոն, որտեղ կանխատեսող ալգորիթմը կատարում է հաշվարկները ու վերջնական արդյունքը տեղադրում ժամատախտակի վրա. - «Կանխատեսող ալգորիթմը գործում է ստատիստիկ տվյալների հիման վրա, այսինքն մենք հաշվի ենք առնում օրվա ժամը, շաբաթվա օրը, տվյալ վարորդին, որովհետեւ հիմնականում տարբեր են լինում: Մոտավորապես սխեմա ենք ստանում, թե ինչ տարբերություններով է օրվա մեջ նույն երթուղին կատարվում»:
Մանուկյանը նշեց, որ փոխվել է նաեւ նախատեսված էլեկտրոնային չվատախտակի ձեւը՝ հասարակությանն ավելի շատ ինֆորմացիա տրամադրելու եւ բիզնես նպատակներով. - «Մենք լուսադադիոդային պարզ սարքեր չդրեցինք, որովհետեւ սա զուտ ծախս էր բերում քաղաքապետարանին: Փոխելով էկրանի տեսակը՝ Full HD բարձր խտությամբ էկրանը, հնարավորություն ունեցանք վիդեո նյութեր ցուցադրելու: Փոխեցինք տեսակը` դարձնելով ներդրումային առաջարկ, հետաքրքրական բիզնես»:
Եղած թերությունները հաղթահարելու դեպքում այս ամռանը մոտ 100 էլեկտրոնային չվացուցակ կտեղադրվի երեւանյան ամենաբանուկ կանգառներում:
Մանուկյանը հավաստիացնում է, որ քաղաքապետարանի բյուջեից ոչ մի գումար չի հատկացվի ծրագրի իրականացման համար. - «Ներդրողն իր միջոցներով այս ամենը ֆինանսավորում է, մեր կառույցը սա կազմակերպում է եւ հետագայում ներդրողն իր ֆինանսական միջոցները հետ կվերցնի գովազդային նյութերի տարածման շնորհիվ»:
Իսկ ներդրողի ու գումարի թվի մասին Մանուկյանը գերադասեց առայժմ լռել`«զուտ ներդրողի բիզնես շահերից ելնելով». - «Ես կարծում եմ, որ ներդրողն ինքը մնան տեղեկատվություն կհրապարակի»:
Մանուկյանի խոսքով, ավտուբուսներում տեղադրված GPS-ից տվյալները փոխանցվում են հաշվողական կենտրոն, որտեղ կանխատեսող ալգորիթմը կատարում է հաշվարկները ու վերջնական արդյունքը տեղադրում ժամատախտակի վրա. - «Կանխատեսող ալգորիթմը գործում է ստատիստիկ տվյալների հիման վրա, այսինքն մենք հաշվի ենք առնում օրվա ժամը, շաբաթվա օրը, տվյալ վարորդին, որովհետեւ հիմնականում տարբեր են լինում: Մոտավորապես սխեմա ենք ստանում, թե ինչ տարբերություններով է օրվա մեջ նույն երթուղին կատարվում»:
Մանուկյանը նշեց, որ փոխվել է նաեւ նախատեսված էլեկտրոնային չվատախտակի ձեւը՝ հասարակությանն ավելի շատ ինֆորմացիա տրամադրելու եւ բիզնես նպատակներով. - «Մենք լուսադադիոդային պարզ սարքեր չդրեցինք, որովհետեւ սա զուտ ծախս էր բերում քաղաքապետարանին: Փոխելով էկրանի տեսակը՝ Full HD բարձր խտությամբ էկրանը, հնարավորություն ունեցանք վիդեո նյութեր ցուցադրելու: Փոխեցինք տեսակը` դարձնելով ներդրումային առաջարկ, հետաքրքրական բիզնես»:
Եղած թերությունները հաղթահարելու դեպքում այս ամռանը մոտ 100 էլեկտրոնային չվացուցակ կտեղադրվի երեւանյան ամենաբանուկ կանգառներում:
Մանուկյանը հավաստիացնում է, որ քաղաքապետարանի բյուջեից ոչ մի գումար չի հատկացվի ծրագրի իրականացման համար. - «Ներդրողն իր միջոցներով այս ամենը ֆինանսավորում է, մեր կառույցը սա կազմակերպում է եւ հետագայում ներդրողն իր ֆինանսական միջոցները հետ կվերցնի գովազդային նյութերի տարածման շնորհիվ»:
Իսկ ներդրողի ու գումարի թվի մասին Մանուկյանը գերադասեց առայժմ լռել`«զուտ ներդրողի բիզնես շահերից ելնելով». - «Ես կարծում եմ, որ ներդրողն ինքը մնան տեղեկատվություն կհրապարակի»: