Ֆրանսիական «Արտիստը» ֆիլմն արժանացավ 5 ոսկե արձանիկների ամերիկյան կինոակադեմիկոսների կողմից շնորհվող 84-րդ «Օսկար» մրցանակաբաշխության ժամանակ:
«Արտիստը» սեւ ու սպիտակ համր ֆիլմ է: Կինոգետ Զավեն Բոյաջյանը դրա հաղթանակը բնութագրեց որպես «ֆրանսիական կինոյի հաղթանակ». - «Առաջին դեպքն է, որ օտարալեզու որեւէ ֆիլմ, մասնավորապես ֆրանսիական ֆիլմ արժանանում է տարվա լավագույն ֆիլմ մրցանակին, քանի որ այդ մրցանակին «Օսկար» մրցանակաբաշխության ժամանակ հիմնականում արժանանում են անգլալեզու ֆիլմերը»:
Վերջին անգամ 1998 թվականին էր, երբ ֆրանսուհի Մարիոն Կոտիարը ֆրանսիական «Վարդագույն կյանքը» ֆիլմում էդիթ Պիաֆի դերակատարման համար արժանացավ Օսկարի՝ որպես տարվա լավագույն դերասանուհի:
Բացի լավագույն ֆիլմ ճանաչվելուց, «Արտիստը» նաեւ հաղթել է լավագույն ռեժիսոր, լավագույն դերասան, սաունդթրեք եւ զգեստներ անվանակարգերում:
«Շատ յուրօրինակ մտահղացմամբ արված ֆիլմ է: Բավական մեծ հանդգնություն է հնչուն կինոյի ժամանակներում համր ֆիլմ նկարելը: Առաջին համր ֆիլմն է, որ «Օսկար» է ստանում որպես լավագույն ֆիլմ 1929 թվականից ի վեր», - նկատեց Զավեն Բոյաջյանը:
Տարածված է այն կարծիքը, որ «Օսկար» մրցանակաբաշխությունը քաղաքական ենթատեքստ ունի, որ մրցանակների են արժանանում հենց քաղաքական հարցեր բարձրաձայնող ֆիլմերը: Այս տարվա լավագույն ֆիլմը կարծես հակառակն ապացուցեց, բայց քաղպատշաճությունը, ըստ Զավեն Բոյաջյանի, ամեն դեպքում պահպանված էր՝ լավագույն օտարալեզու ֆիլմ ճանաչելով իրանական «Նադերի եւ Սիմինի ամուսնալուծությունը», որն ի դեպ նաեւ «Ոսկե ծիրանի» է արժանացել Երեւանում:
«Ամերիկացի կինոակադեմիկոսները նաեւ միշտ փորձում են ինչ-որ կերպ հավասարակշռության պատրանք ստեղծել հատկապես սպիտակամորթ եւ սեւամորթ դերասանների միջեւ: Այդ պատճառով այս տարի երկրորդական պլանի լավագույն դերասանուհի ճանաչվեց սեւամորթ Օկտավիա Սփենսերը», - նշեց Զավեն Բոյաջյանը:
Լավագույն դերասանուհի ճանաչվեց Մերիլ Սթրիփը՝ արժանանալով իր երրորդ «Օսկարին»:
Իսկ օրիգինալ սցենարի համար ոսկե արձանիկին արժանացավ Վուդի Ալենը, ով այս անգամ եւս չէր ներկայացել մրցանակաբաշխությանը՝ արհամարհելով այն:
Վերջին անգամ 1998 թվականին էր, երբ ֆրանսուհի Մարիոն Կոտիարը ֆրանսիական «Վարդագույն կյանքը» ֆիլմում էդիթ Պիաֆի դերակատարման համար արժանացավ Օսկարի՝ որպես տարվա լավագույն դերասանուհի:
Բացի լավագույն ֆիլմ ճանաչվելուց, «Արտիստը» նաեւ հաղթել է լավագույն ռեժիսոր, լավագույն դերասան, սաունդթրեք եւ զգեստներ անվանակարգերում:
«Շատ յուրօրինակ մտահղացմամբ արված ֆիլմ է: Բավական մեծ հանդգնություն է հնչուն կինոյի ժամանակներում համր ֆիլմ նկարելը: Առաջին համր ֆիլմն է, որ «Օսկար» է ստանում որպես լավագույն ֆիլմ 1929 թվականից ի վեր», - նկատեց Զավեն Բոյաջյանը:
Տարածված է այն կարծիքը, որ «Օսկար» մրցանակաբաշխությունը քաղաքական ենթատեքստ ունի, որ մրցանակների են արժանանում հենց քաղաքական հարցեր բարձրաձայնող ֆիլմերը: Այս տարվա լավագույն ֆիլմը կարծես հակառակն ապացուցեց, բայց քաղպատշաճությունը, ըստ Զավեն Բոյաջյանի, ամեն դեպքում պահպանված էր՝ լավագույն օտարալեզու ֆիլմ ճանաչելով իրանական «Նադերի եւ Սիմինի ամուսնալուծությունը», որն ի դեպ նաեւ «Ոսկե ծիրանի» է արժանացել Երեւանում:
«Ամերիկացի կինոակադեմիկոսները նաեւ միշտ փորձում են ինչ-որ կերպ հավասարակշռության պատրանք ստեղծել հատկապես սպիտակամորթ եւ սեւամորթ դերասանների միջեւ: Այդ պատճառով այս տարի երկրորդական պլանի լավագույն դերասանուհի ճանաչվեց սեւամորթ Օկտավիա Սփենսերը», - նշեց Զավեն Բոյաջյանը:
Լավագույն դերասանուհի ճանաչվեց Մերիլ Սթրիփը՝ արժանանալով իր երրորդ «Օսկարին»:
Իսկ օրիգինալ սցենարի համար ոսկե արձանիկին արժանացավ Վուդի Ալենը, ով այս անգամ եւս չէր ներկայացել մրցանակաբաշխությանը՝ արհամարհելով այն:
Your browser doesn’t support HTML5