Մատչելիության հղումներ

«Հաստատ չեմ քշի այստեղ, վտանգավոր է». ուսանողների ու դասախոսների համար վարկով հեծանիվ գնելու տոկոսադրույքը կզրոյացվի


Հեծանիվներ, արխիվ
Հեծանիվներ, արխիվ

Եթե համալսարանների ու քոլեջների դասախոսները կամ ուսանողները որոշեն վարկով հեծանիվ գնել և դրանով դասի գնալ, ապա կառավարությունը կփակի այդ վարկի տոկոսները: Այսօր գործադիրը նման որոշում է ընդունել, վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը, որ վերջերս սկսել է ավելի ակտիվ հեծանիվ վարել տեսախցիկների առջև, կարծում է, որ այդպիսով իրենք կխթանեն առողջ ապրելակերպը և երթևեկության այլընտրանքային ձևերը:

«Տոկոսը զրոյացնում ենք բոլոր այն ուսանողների ու դասախոսների համար, ովքեր պատրաստ են հեծանիվը դիտարկել որպես փոխադրամիջոց», - հայտարարեց Փաշինյանը:

Կրթության և գիտության նախարարությունը նախագիծը կազմելուց առաջ անգամ հարցում է արել ուսանողների շրջանում: Պարզվել է, որ 5000 հարցված ուսանողներից միայն 15 -ն է հեծանիվ վարում, բայց կցանկանային 150 -ը... և որոշվել է նրանց շահագրգռել հեծանվի վարկի տոկոսները փակելու միջոցով: Այդ նպատակի համար կառավարությունը պատրաստ է առաջիկա 5 տարիներին հատկացնել 250 միլիոն դրամ:

Էսթերն ուսանող է, սովորում է Ֆիզկուլտ ինստիտուտում ՝ սպորտային պարերի բաժնում, առողջ ապրելակերպի ու սպորտի սիրահար է, բայց ասում է՝ քաղաքային երթևեկության մեջ ոչ մի դեպքում հեծանիվ չի քշի՝ անգամ եթե նվիրեն:

«Հաստատ Հայաստանում քշել չեմ կարողանա: Թեկուզ նվիրեն, հաստատ չեմ քշի այստեղ, շատ վտանգավոր է իմ համար, ճիշտն ասած, իրականում քշելը շատ լավ ու օգտակար է, ուղղակի, որ հատուկ գիծ չկա հեծանիվի, էդ ա պատճառը», - ասաց Էսթերը:

«Ազատության» հարցման մյուս մասնակիցները ևս ասացին՝ տարբեր պատճառներով հեծանիվ չեն վարում, բայց այդ պատճառների թվում ամենևին հեծանիվ գնելու գումար չունենալը կամ վարկի անմատչելությունը չեն. հարմարեցված գոտիների բացակայությունը, տեղանքի անմատչելիությունն ու ժամանակը:

Նախագծերի վերաբերյալ դիտարկումների ամփոփաթերթում էլ հեծանվային ուղիների անհրաժեշտության մասին նշումներ կան: Առողջապահության նախարարությունը նկատել է՝ լավ կլիներ ոչ միայն վարկի պայմանները բարելավել, այլև փողոցներում հեծանվային ուղեների գծանշումների հարցը լուծել: «Վարկային կազմակերպությունների ասոցիացիա» հասարակական կազմակերպությունն ավելի ուղիղ է ձևակերպել միտքը՝ Հայաստանի փողոցները չունեն հեծանիվ վարելու համար առանձնացված գոտիներ, ինչը շատ վտանգավոր է և նման նախագծեր շրջանառության մեջ դնելուց առաջ պետք է պատշաճ հաշվարկել, թե որքանով է ընդհանրապես այդ նախագիծը իրագործելի:

«Այսօր ուսանողներից շատերը չեն երթևեկում հեծանվով ոչ թե այն պատճառով, որ չունեն հեծանիվ ձեռք բերելու համար անհրաժեշտ գումար, այլ նրա համար, որ հեծանիվ վարելը անվտանգ է միայն այգիներում և պուրակներում», - նշված է հայտարարությունում:

Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը հեծանվային ուղիներին իր խոսքում անդրադարձավ, ասաց, մինչև հեծանվորդները փողոցներում չշատանան, համայնքներն առանձին ուղիներ չեն կառուցի:

«Քաղաքային իշխանությունը պետք է տեսնի, որ էնքան հեծանիվ կա, որ արդեն պրոբլեմ է. հեծանիվները մեքենաներին են խանգարում, մեքենաները հեծանիվներին են խանգարում», - նշեց վարչապետը:

Փաշինյանի այս դիտարկմանը կենտրոնի նախկին թաղապետ, ուրբանիստ Վիկտոր Մնացականյանն ասում է՝ վարչապետը խառնում է պատճառն ու հետևանքը, նույն տրամաբանությամբ կարելի է ասել՝ «սովորեք քցվել բասեյնի մեջ, հետո ջուրը կլցնենք»:

Վիկտոր Մնացականյանն ասում է՝ հազարավոր հեծանիվներ կան, որ քաղաքացիները քշում են, բայց իրենց բակերում, ոչ ոք այսպիսի երթևեկության պայմաններում, չգծանշված պողոտաներով հեծանիվ չի վարի:

Մնացականյանը տարիներ առաջ փորձեց ծրագիր սկսել ու փոքր կենտրոնում հեծանվային ուղիներ առանձնացնել, սակայն միայն Կողբացի փողոցում 100 մետրանոց պիլոտային ծրագիրն իրագործվեց, այդ ուղին էլ հետո չօգտագործվեց ու վերացավ: Հեծանվային ուղիներ ստեղծելը՝ մասնագետներ է պահանջում, որոնք չկան, երբ պիլոտային ծրագիրն իրականացվում էր, ասաց, անգամ որոշված չէր, թե ինչ գույնով պետք է առանձնացվեն այդ ուղիները:

Հեծանիվ ձեռք բերելու համար մինչև 300 հազար դրամ արտոնյալ վարկի համար ուսանողներն ու դասախոսները կարող են դիմել սեպտեմբերից:





Ուղիղ հեռարձակում

XS
SM
MD
LG