Մատչելիության հղումներ

Երկու տեղական ավիաընկերություններ զրկվել են Եվրոպա չվերթների իրավունքից. Ռևազյան


Քաղավիացիայի կոմիտեի նախագահ Տաթևիկ Ռևազյան, արխիվ
Քաղավիացիայի կոմիտեի նախագահ Տաթևիկ Ռևազյան, արխիվ

Հայաստանի Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեն չի զրկվել լիցենզիայից, այսօր պարզաբանում է տարածել գերատեսչությունը։

Մասնավորապես՝ հաղորդագրության մեջ ասվում է, որ Հայաստանն ինքնիշխան պետություն է, և որևէ կառույց չի կարող զրկել ՀՀ օրենքով գործող պետական կառույցին իր լիազորությունները կատարելու իրավունքից:

Այս պահին արձակուրդում գտնվող Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեի նախագահ Տաթևիկ Ռևազյանը տարածվող լուրերը ապատեղեկատվություն է համարում: Պարզաբանում է՝ Քաղաքացիական ավիացիայի միջազգային կազմակերպության կողմից երկու տեղական ավիաընկերություններ են ժամանակավորապես զրկվել դեպի Եվրոպա չվերթների իրավունքից: Այդ ավիաընկերությունները սակայն, կարող են իրենց թռիչքները շարունակել դեպի այլ պետություններ:

«Մենք հիմա պարզաբանում ենք՝ ինչի են իրենք տենց շուտ այդ որոշումը կայացրել, որովհետև իրականում ընթացակարգը այնպիսին է, որ գալիս են այցով, պատրաստում են իրենց դիտողությունները, որ արդեն մենք ստացանք մարտի 6-ին և արդեն սպասում են մեր դիտողություններին, որն իրենք ստանալու են երկուշաբթի օրը: Այսինքն՝ մեր կարծիքը դեռ մեր գործընկերների մոտ չկա: Դրանից հետո նոր մայիս ամսին պետք է որոշում կայացվի նիստի ընթացքում՝ Բրյուսելում», - նշեց Ռևազյանը:

Անցած տարեվերջին հայտնի դարձավ, որ Եվրոպական հանձնաժողովն ուժեղացված վերահսկողություն է սահմանել Հայաստանի Քաղաքացիական ավիացիայի կոմիտեի նկատմամբ: Պատճառն, ըստ հանձնաժողովի, անվտանգության վերահսկման նվազման նախանշաններն են։

Այնուհետ Եվրոպական միության անդամ պետությունների և Եվրոպական ավիացիոն անվտանգության գործակալության մասնագետները եկան Հայաստան՝ Քաղավիացիայի կոմիտեում ուսումնասիրություններ իրականացնելու նպատակով։

Եվրոպացի մասնագետների կողմից արձանագրված թերությունները, Տաթևիկ Ռևազյանի խոսքով, նոր չեն, այլ տարիների պատմություն ունեն։

«Խնդիրները ընդհանրապես նոր չեն, և իրականում շատերը տեղյակ են եղել խնդիրներից, բայց լուծումներ չեն տրվել: Մենք հիմա շատ լուրջ աշխատանք ենք տանում այդ ուղղությամբ, որ ֆունդամենտալ փոփոխություններ անենք Քաղավիացիայի կամիտեում: Այսինքն՝ նոր մոտեցումներ է պետք, նոր մտածելակերպ է պետք, որ մենք համապատասխանենք այն պահանջներին, որը Եվրոպայի միությունը ունի», - ասաց Կոմիտեի նախագահը:

Տաթևիկ Ռևազյանն ասում է, որ իրենք եվրոպացի մասնագետների վերհանած որոշ խնդիրներ կարգավորել են, իսկ մի մասի համար էլ ժամանակ է անհրաժեշտ։ Քաղավիացիայի կոմիտեի նախագահը նկատում է՝ արտակարգ իրավիճակներում եվրոպական ուղղությամբ վկայականից ժամանակավորապես զրկված հայկական ավիաընկերությունները կարող են դեպի Եվրոպա չվերթներ իրականացնել։

«Եթե, օրինակ, պետք է նման տիպի չվերթ կազմակերպել, ինչպես մենք կազմակերպեցինք Իտալիայից, որ արտակարգ իրավիճակ է, մարդկանց պետք է բերել հետ Հայաստան և քաղաքացիներին, այդ չվերթները չեն չեղարկվում: Այսինքն՝ դեռ մենք իրավունք ունենք այդ չվերթներն իրականացնել», - նշեց նա:

Տարածվող լուրերին, թե Քաղավիացիայի կոմիտեն զրկվել է լիցենզիայից, նաև անձամբ Քաղաքացիական ավիացիայի միջազգային կազմակերպության Տարածաշրջանային պատասխանատու Լեոնարդ Վիքսն է անդրադարձել՝ դրանք համարելով մոլորեցնող հրապարակումներ։

Պաշտոնյան Հայաստանի հասարակությանն ուղղված բաց նամակում նշել է, որ խնդիրի բուն պատճառներն ավելի խորն են և առկա են եղել մինչ 2018 թվականի քաղաքական փոփոխությունները։

Ուղիղ հեռարձակում

XS
SM
MD
LG