Օգտատերերի հարցերին այսօր «Ազատության» եթերում պատասխանեց կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը։
Ստորև ներկայացնում ենք «Ֆեյսբուքյան ասուլիսից» մի հատված.
«Ազատություն». - Ամիսներ առաջ նշում էիք, որ պատմաբանների աշխատանքի շնորհիվ վերանայվելու են «Հայոց պատմություն» դպրոցական առարկայի դասագրքերում տեղ գտած անճշտությունները Մարտի 1-ի դեպքերի վերաբերյալ: Եթե տեղյակ եք, կասե՞ք՝ ի՞նչ ընթացքի մեջ է այդ նախաձեռնությունը։
Արայիկ Հարությունյան. - Նախարարությունը արդեն դրա մասին խոսել է և ես էլ խոսել եմ՝ մենք դասագրքերը կիսել ենք և երկհատոր ենք դարձրել, և սա մեզ օգնեց նորագույն շրջանի պատմությունը դիտարկել և առհասարակ պատմությունը փուլերով դիտարկել և մեզ հնարավորություն տվեց քննարկումները ավելի երկար անել։ Հիմա լիարժեք առաջին հատորով մեր աշակերտները անցնում են էդ դասագրքով, փոփոխությունները արվել են առաջին հատորի մեջ, երկրորդ հատորը, որը վերաբերում է նորանկախ Հայաստանի պատմությանը, այդ առումով հոկտեմբերին կլինի վերջնական քննարկումները, և երկրորդ հատորը կհրապարակվի։
Խնդիրն այնտեղ այն էր, որ իմ կարծիքով, գուցե դա սուբյեկտիվ կարծիք էր, մենք մի ծայրահեղությունից ընկել էինք մեկ այլ ծայրահեղություն, այսինքն՝ նույն հեղինակները իրադարձությունը ներկայացրել են 180 աստիճան այլ տեսակետից, և ես կարծում եմ, որ այդտեղ էլի մասնագետները աշխատելու տեղ ունեն:
Ես չեմ ուզում, որ այնպիսի տպավորություն ստեղծվի, որ պատմությունը գրվում է գործող իշխանության տեսակետից, ես ուզում եմ, որ դրանք հիմնված լինեն փաստերի վրա և մտածելու և մտորումների տեղիք տան աշակերտներին՝ թող իրենք վերլուծեն և գան եզրահանգումների:
«Ազատություն». - Դպրոցներում սովորեցնո՞ւմ են երեխաներին վերլուծական, քննադատական մտածելակերպ, կա՞ դա։
Հարությունյան. - Ես չէի ասի, որ բոլոր դպրոցներում այդպես է, բայց մենք ունենք լավ մանկավարժներ, և աշակերտական մի շարք խմբերի ակտիվ մասնակցությունը և հատկապես մի շարք դպրոցների ակտիվ մասնակցությունը անցած տարվա իրադարձություններին ցույց է տալիս, որ մենք ունենք լավ մասնագետներ, որոնք տարբեր մեթոդաբանությամբ այդ հմտությունները սերմանում են մեր աշակերտների մեջ։ Չէի ասի, որ ամբողջությամբ կա, բայց դա նաև մեր գործն է, որ վերապատրաստումների միջոցով էդ հմտությունները փոխանցենք ուսուցիչներին, որոնք էլ կփոխանցեն աշակերտներին։
«Ազատություն». - [Օգտատերը հարցնում է] Դեռ որքա՞ն պետք է շարունակվեն դպրոցների դրամահավաքները, դեռ ինչքա՞ն պիտի «էլիտ» ծնողները կազմակերպեն դրամահավաք՝ ուսուցիչներին շահելու համար:
Հարությույան. - Ես պետք է ասեմ, որ ըստ էության մենք այս երևույթը չունենք դպրոցում, և դա շատ փոքր թիվ է կազմում, այո, կան, բայց դա համատարած այլևս բնույթ չի կրում և փոքր տոկոս է կազմում։ Ես պետք է ասեմ, Կրթական տեսչությունից էլ վերջերս խոսում էինք, որ թեժ գծին, ըստ էության, մենք դրամահավաքների վերաբերյալ ահազանգեր չենք ստանում: Մինչդեռ ամիսներ առաջ և այն ժամանակ, երբ որ նոր էի ստանձնել պաշտոնը, համատարած դրա մասին էր: Այսինքն՝ մենք այս երևույթի ողնաշարը կոտրել ենք։
«Ազատություն»․ - Տնօրենների մրցույթից խոսենք: Ձեր ֆեյսբուքյան էջում գրել էիք, որ բանավոր փուլից գերակշիռ մասը կտրվել է կամ չի հաղթահարել այդ շեմը: Սա արդյո՞ք վերաբերում է տարիների փորձ ունեցող տնօրեններին:
Հարությունյան․ - Տոկոսները հիմա այս պահին չեմ հիշի, ես էլ եմ գրառում արել դրա մասին, և էդ թիվը փոքր չէր, և նրանց մեջ կային նաև փորձառու, այսպես ասած, նախկին տնօրեններ և գործող տնօրեններ, որոնք չեն կարողացել ստանալ լիցենզիա՝ հետագայում իրենց աշխատանքը շարունակելու համար: Վատ երևույթ է, բայց ես կարծում եմ, որ այս փուլն էլ պետք է անցնենք անպայման, պետք է բոլորը․․․
«Ազատություն»․ - Դա ինչի՞ հետևանք է, ինչի՞ չեն կարողացել հաղթահարել:
Հարությունյան․ - Դա մի քանի բանի հետևանք է, դա նշանակում է, որ տվյալ մարդիկ լիցենզիաներ նախկինում ստացել են ինչ-ինչ միջնորդների միջոցով, խնամի-բարեկամ-ծանոթների միջոցով, նշանակվել են այդ պաշտոններին թելադրանքով և հիմա եկել են և բոլորի համար արդար, հավասար պայմաններում և խիստ պայմաններում չեն կարողանում հաղթահարել: Սա երևույթ է, որը, կարծում եմ, գնալով կնվազի էդ թիվը կտրվողների:
Հաղորդումն ամբողջությամբ կարող եք դիտել այստեղ.