«Ժամանակը կարճ է եղել, ես ներկայացրել եմ միայն գաղափար: Որովհետև, կարծում եմ, որ հեղինակն ավելի լավ է գաղափար տա, որը լավ գործ կդառնա, կարող է աճել, քան թե դեմքին քիչ թե շատ նման՝ վառատնիկով, կոճակով մարդ բերել, որ տեսեք՝ինչ լավ քանդակ եմ անելու: Ես էդ խնդիրը չունեմ», - ասաց Մինասյանը՝ շարունակելով․ - «Արամ Մանուկյանը պատկերված է դրոշը բարձրացնելիս: Քարտեզ-պատվանդանը, որը խորհրդանշում է Հայոց աշխարհը: Բազմադարյա հայ ժողովրդի երազած պետականության դրոշը, որը մենք չենք ունեցել մի քանի հարյուր տարի, նա բարձրացնում է խորքից, փոսից»:
Երևանի քաղաքապետարանը դեռևս անցած տարի որոշում էր կայացրել Հայաստանի Առաջին Հանրապետության 100-ամյակի կապակցությամբ, Հանրապետության հրապարակի մոտ՝ Արամի և Նալբանդյան փողոցների խաչմերուկին հարող տարածքում, տեղադրել Արամ Մանուկյանի հուշարձան-կոթողը։ Մրցույթն անցկացվել է երկու փուլով: Դավիթ Մինասյանը մասնակցել է միայն երկրորդին: Ասում է՝ առաջին փուլին չի մասնակցել Հայաստանից բացակայելու պատճառով:
Քանդակագործ Սամվել Ղազարյանը, ով մասնակցել է մրցույթի երկու փուլերին, պնդում է, թե գործընթացը պատշաճ չի կազմակերպվել․ - «Մայիսին անել ոչ մի բան հնարավոր չէ: Ով էլ փորձի անել, համարյա դավաճանության բնույթ կկրի դա: Ի դեպ, դա օգուտ չի անգամ այն հեղինակին, որին իրենց ընտրել են»:
Մրցութային հանձնաժողովի անդամ, նկարիչ Հաղթանակ Շահումյանն «Ազատության» հետ զրույցում ասաց՝ առաջին փուլում արժանի և հուսադրող գործեր չեն եղել, այդ իսկ պատճառով ստիպված են եղել երկրորդ փուլով բաց մրցույթ անցկացնել: Սակայն ընտրված տարբերակում եռագույնի առկայությունը Հաղթանակ Շահումյանին դուր չի եկել․ - «Ժամանակները փոխվում են և՝ շատ արագ: Դրա համար պետք է էնպիսի բան լինի, որ նախ ժամանակի քննությունը ստանա բոլոր ժամանակներում: Չեմ ուզում իմ կարծիքով խոչընդոտեմ կամ ուղղորդեմ ստեղծագործողին: Քանի որ հանձնարարված է, որ պետք է անի Դավիթ Մինասյանը, ուրեմն հուսանք, որ ինքը խոհեմ կգտնվի, հաշվի կառնի մասնագետների կարծիքը»:
Մրցութային հանձնաժողովի մեկ այլ անդամ՝ արվեստաբան Անուշ Տեր-Մինասյանը դեմ է քվեարկել Դավիթ Մինասյանի աշխատանքին: Նա պնդում է, թե քանդակագործի հաղթանակը նախապես կանխորոշված է եղել․ - «Արդեն որոշված էր, որ պետք է ինքը ընտրվի: Մարդիկ ինչ արգումենտ բերում էին, որ ախր սա վատ է, ասում էին՝ ոչինչ, ոչինչ, կփոխի․․․ Եթե լիներ արվեստի գործ, ես կողմ կլինեի նույնիսկ ամենատարօրինակ գործին: Այստեղ ուղղակի անկատարություն կա, հաջողված չի»:
Թեև քանդակը փոփոխությունների է ենթարկվելու, սակայն Դավիթ Մինասյանը չի պատրաստվում եռագույնը չներառել իր աշխատանքում: «Կանացի դեկոլտե», «բաղնիքի խալաթ» և այլ որակումներին արձագանքում է․ - «Ես ուզում եմ զուգահեռ հիշեմ․ Վարդան Մամիկոնյանի նման հզոր արձանը ասում են՝ շաքարաքլոր, Սայաթ-Նովայի աղբյուր-արձանը Կոնսերվատորիայի դիմաց ասում են՝ սերվանտ: Առնո Բաբաջանյանի արձանի աղմուկը ինչ ահավոր էր․․․ Մեսրոպ Մաշտոցի նման արձանի շեդևրը՝ Ղուկաս Չուբարյանի հեղինակած, քննադատության է ենթարկվել: Քննադատել են կոլեգաները և հանրությունը, ասել են, որ դա նման չի․․․ Չգիտեմ ով ա տեսել Մեսրոպ Մաշտոցի ֆոտոները․․․ Ժողովուրդ, ժամանակից շուտ մի աղմկեք: Մյասնիկյանի արձանին ասում էին չաման դրած բաստուրմա: Շահումյանի նման շեդևրին Մերկուրովի ասում էին տկլոր, լացող և այլն, և այլն: Սա արվեստ է»:
«Տղամարդիկ» արձանախմբի, Լեոնիդ Ենգիբարյանի, Սոս Սարգսյանի արձանների հեղինակը, չնայած իր աշխատանքի շուրջ առաջացած աղմուկին, կարծում է, որ այն շուտով կընդունվի հանրության կողմից: