Վերակառուցման և զարգացման միջազգային բանկի 40 մլն դոլար վարկով նախատեսվում է առաջիկա տարիներին վերանորոգել մայրուղուն միացող մի շարք մարզային ճանապարհներ: Դրական եզրակացություն տալու համար անհրաժեշտ է, որ փաստաթղթին կողմ քվեարկի հանձնաժողովի անդամների առնվազն մեկ քառորդը: Հանձնաժողովի 19 անդամներից նիստին ներկա էին 6-ը, որոնցից 4-ը կողմ էին քվեարկել:
Հանձնաժողովի ընդդիմադիր անդամ Նիկոլ Փաշինյանը պնդում էր, որ 4-ը ոչ մի կերպ 19-ի մեկ քառորդը չէ․ - «Հիմա մենք մեկ քառորդից պակաս ենք ստացել: Ինչո՞ւ եք վիճում»:
Նիստը նախագահող Արտակ Զաքարյանը (ՀՀԿ) հակադարձեց․ - «Մարդկանց կարողանում ենք կիսե՞լ»:
«Իսկ եթե տասնմեկ անդամ լիներ, դրա մեկ քառորդը ինչքա՞ն կլիներ», - հարցրեց Փաշինյանը՝ ստանալով Զաքարյանի հետևյալ պատասխանը․ - «Տասնմեկ անդամի դեպքում մեկ քառորդը երկուսն ա»:
Արտաշես Գեղամյանը (ՀՀԿ), ով մասնագիտությամբ ճարտարագետ է, ասաց․ - «Եթե քսանի մեկ քառորդը առնվազն 5-ն է, 19-ինը 5 չի կարող լինել: Արդեն դա բացառվում է: Ուրեմն 4 պետք է լինի»:
Տևական բանավեճից հետո Արտակ Զաքարյանը հայտարարեց, որ համաձայնագիրը ստացել է հանձնաժողովի դրական եզրակացությունը:
Հաջորդ համաձայնագրով, որը ներկայացրեց մայրաքաղաքի փոխքաղաքապետ Կամո Արեյանը, նախատեսվում է մինչև 2020 թվականը Երևանում կառուցել 17 կիլոմետրանոց ճանապարհ, որը նաև կմիացնի Հյուսիս - Հարավ մայրուղու Աշտարակ - Արտաշատ հատվածները: Ծրագրի համար նախատեսվող 112 միլիոն դոլարից 13 միլիոնը ծախսվելու է խորհրդատվական ծառայությունների համար:
Այս համաձայնագիրը դրական եզրակացություն ստացավ առանց բարդ հաշվարկների, քանի որ նիստին միացավ հանձնաժողովի ՀՀԿ-ական անդամ Շիրակ Թորոսյանը:
Դրանից հետո կրկին քվեարկության դրվեց առաջին համաձայնագիրը՝ ստանալով արդեն 5 կողմ:
Նիկոլ Փաշինյանը կատարվածն ապօրինություն որակեց՝ հավելելով, որ խնդրին անդրադառնալու է լիագումար նիստում: