Միացյալ Նահանգների մայրաքաղաք Վաշինգտոնում անցկացվում է Թուրքիայում հայտնի հայազգի լուսանկարիչ 85-ամյա Արա Գյուլերի աշխատանքների ցուցահանդեսը՝ «Ուշադրության կենտրոնում՝ Արա Գյուլերի Անատոլիան» խորագրով: Այդ մասին հաղորդում է «Ամերիկայի ձայն»-ի հայկական ծառայությունը:
«Արա Գյուլերին «Ստամբուլի աչք» են կոչում: Նա հայտնի է Ստամբուլի իր պատկերներով, ինչպես նաև շատ աշխարհահռչակ մարդկանց՝ Պաբլո Պիկասոյի, Սալվադոր Դալիի, Վիլյամ Սարոյանի, Ուինսթոն Չերչիլի և շատ այլ ճանաչված մարդկանց լուսանկարներով: Ֆոտոլրագրողի կարծիքով՝ իր իրական ներդրումը մարդկության պատմության մեջ կազմում են Անատոլիայում հնագիտական և պատմական վայրերի լուսանկարները», - նշված է թանգարանի կայքի՝ ցուցահանդեսը ներկայացնող էջում:
Ցուցահանդեսում ներկայացված են հայկական և սելջուկյան շինությունների լուսանկարները, որոնք Գյուլերը հեղինակել է դեռ 1960-ական թվականներին:
«Ցուցահանդեսը այսպիսով ամերիկյան լսարանին ներկայացնում է Անատոլիայի կարևոր նշանակություն ունեցող շինությունների պատկերները՝ շեշտելով ինչպես տարածաշրջանի մշակութային հարուստ պատմությունը, այնպես էլ Գյուլերի աշխատանքների կարևորագույն մասը կազմող լուսանկարները», - ասված է թանգարանի կայքում:
Արա Գյուլերի աշխատանքների ցուցահանդեսին անդրադարձել է նաև ամերիկյան հեղինակավոր Washington Post պարբերականը: Ցուցահանդեսին նվիրված հոդվածում նշված է, որ թանգարանում ներկայացված հայկական շինությունները հատկապես կարևոր են Գյուլերի համար, քանի որ նա պատկանում է Ստամբուլի հայկական համայնքին:
«Գյուլերի լուսանկարները ներկայացնելով որպես արվեստ՝ դրանք հեռացվում են իրենց մշակութային և պատմության համատեքստից: Անիի Տիգրան Հոնենց եկեղեցու լուսանկարի վրա, օրինակ, պատկերված է գետի խորը մի ձոր, որը նեղ գծով անցնում է եկեղեցու անմիջապես ետևում գտնվող երկու բլուրի միջև: Ինչը չի ասված՝ դա այն է, որ այս գետը կազմում է Հայաստանի և Թուրքիայի միջև ընկած սահմանը, որի որոշ հատվածներ ականապատված են, և որը փակ է 1993 թվականից՝ երկու պետությունների միջև երկարատև քաղաքական լարվածության պատճառով», - գրում է Washington Post-ը:
«Արա Գյուլերին «Ստամբուլի աչք» են կոչում: Նա հայտնի է Ստամբուլի իր պատկերներով, ինչպես նաև շատ աշխարհահռչակ մարդկանց՝ Պաբլո Պիկասոյի, Սալվադոր Դալիի, Վիլյամ Սարոյանի, Ուինսթոն Չերչիլի և շատ այլ ճանաչված մարդկանց լուսանկարներով: Ֆոտոլրագրողի կարծիքով՝ իր իրական ներդրումը մարդկության պատմության մեջ կազմում են Անատոլիայում հնագիտական և պատմական վայրերի լուսանկարները», - նշված է թանգարանի կայքի՝ ցուցահանդեսը ներկայացնող էջում:
Ցուցահանդեսում ներկայացված են հայկական և սելջուկյան շինությունների լուսանկարները, որոնք Գյուլերը հեղինակել է դեռ 1960-ական թվականներին:
«Ցուցահանդեսը այսպիսով ամերիկյան լսարանին ներկայացնում է Անատոլիայի կարևոր նշանակություն ունեցող շինությունների պատկերները՝ շեշտելով ինչպես տարածաշրջանի մշակութային հարուստ պատմությունը, այնպես էլ Գյուլերի աշխատանքների կարևորագույն մասը կազմող լուսանկարները», - ասված է թանգարանի կայքում:
Արա Գյուլերի աշխատանքների ցուցահանդեսին անդրադարձել է նաև ամերիկյան հեղինակավոր Washington Post պարբերականը: Ցուցահանդեսին նվիրված հոդվածում նշված է, որ թանգարանում ներկայացված հայկական շինությունները հատկապես կարևոր են Գյուլերի համար, քանի որ նա պատկանում է Ստամբուլի հայկական համայնքին:
«Գյուլերի լուսանկարները ներկայացնելով որպես արվեստ՝ դրանք հեռացվում են իրենց մշակութային և պատմության համատեքստից: Անիի Տիգրան Հոնենց եկեղեցու լուսանկարի վրա, օրինակ, պատկերված է գետի խորը մի ձոր, որը նեղ գծով անցնում է եկեղեցու անմիջապես ետևում գտնվող երկու բլուրի միջև: Ինչը չի ասված՝ դա այն է, որ այս գետը կազմում է Հայաստանի և Թուրքիայի միջև ընկած սահմանը, որի որոշ հատվածներ ականապատված են, և որը փակ է 1993 թվականից՝ երկու պետությունների միջև երկարատև քաղաքական լարվածության պատճառով», - գրում է Washington Post-ը: