2012 թվականի փետրվարին ընդունված «Վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ օրենսգրքում փոփոխություններ եւ լրացումներ կատարելու մասին» օրենքով մեծ թվով փոփոխություններ են կատարվել ճանապարհային երթեւեկության անվտանգության ապահովման բնագավառի իրավախախտումների համար պատասխանատվություն սահմանող հոդվածներում:
Փոփոխությունները ուժի մեջ են մտնելու 2012 թվականի հունիսի 2-ից: Համաձայն փոփոխությունների՝ ավելացվել է տուգանքների մի մասի չափը, որոշ տուգանքներ էլ նվազեցվել են:
«Աքիլես» ավտովարորդների իրավունքների պաշտպանության կենտրոն հասարակական կազմակերպության ղեկավար Էդուարդ Հովհաննիսյանը, գնահատելով օրենսդրական փոփոխությունների արդյունքում տուգանքների սակագների ավելացման փաստը, ասաց, թե իր կարծիքով խնդիր է դրվել «ավելացնել արտաբյուջետային ֆոնդը»:
«Սա է մեր կարծիքով հիմնական խնդիրը այս օրենքի, ոչ թե խստություն ստեղծել, որ վարորդները հետեւեն երթեւեկության կանոններին եւ այլն: Այն, ինչ մինչեւ հիմա ձեռնարկվել է, լրիվ բավական է նրա համար, որ վարորդները լինեն կարգապահ», - ասաց Հովհաննիսյանը:
Հունիսի 2-ից ուժի մեջ մտնող փոփոխություններից Հովհաննիսյանն առանձնապես սպասելիքներ չունի:
«Ոչ մի բան չի փոխվելու, միայն մեզ ավելի շատ կդիմեն դատարան դիմելու համար», - ասաց նա:
Փոփոխությունների արդյունքում նախկին 90-ի փոխարեն, այսօր վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ օրենքում ամրագրված է խախտման 104 տեսակ: Դրանցից մի քանիսը «Աքիլես» կազմակերպության ղեկավարի գնահատմամբ հստակ չեն:
Այդուհանդերձ, Էդուարդ Հովհաննիսյանը նկատում է, որ արագաչափերի ու տեսախցիկների տեղադրումից հետո վարորդները էլ ավելի ուշադիր ու կարգապահ են դարձել, իսկ ինչ վերաբերում է Ճանապարհային ոստիկանության տեսուչների աշխատանքին, ապա Հովհաննիսյանի խոսքով՝ նրանք ընդհանուր առմամբ կարգուկանոն պահպանում են:
«Կարելի է ավելի բարձրացնել այդ կարգուկանոնը: Երեւում է, որ աշխատանք տարվում է: Եթե նախկինում մի վարչական որոշում չկար, որ մեջը մի բան չգտնեինք, ապա հիմա որոշում չկա, որ մեջը ինչ-որ բան գտնենք», - ասաց Հովհաննիսյանը:
Ճանապարհային ոստիկանության ճանապարհապարեկային ծառայության բաժնի պետ Նորիկ Սարգսյանի խոսքով, տուգանքների խստացումը ամենեւին էլ արտաբյուջեն լցնելու նպատակ չի հետապնդում:
«Ճանապարհային ոստիկանության խնդիրները ոչ թե արտաբյուջե լցնելն է, այլ ճանապարհային երթեւեկության անվտանգության ապահովումն է: Խստացումները նրանց են վերաբերում, որոնք մինչեւ այժմ փորձը ցույց է տվել, որքան էլ արձանագրվում են այդպիսի խախտումներ, վերջնական արդյուքն չեն տալիս [չեն նվազում], այդ իսկ պատճառով նման խախտումների վերաբերյալ խստացում է գնացել», - ասաց Սարգսյանը:
Ի դեպ, հունիսի 2-ից ուղեւորի ամրագոտի չկապելու համար կտուգանվի վարորդը:
Փոփոխությունները ուժի մեջ են մտնելու 2012 թվականի հունիսի 2-ից: Համաձայն փոփոխությունների՝ ավելացվել է տուգանքների մի մասի չափը, որոշ տուգանքներ էլ նվազեցվել են:
«Աքիլես» ավտովարորդների իրավունքների պաշտպանության կենտրոն հասարակական կազմակերպության ղեկավար Էդուարդ Հովհաննիսյանը, գնահատելով օրենսդրական փոփոխությունների արդյունքում տուգանքների սակագների ավելացման փաստը, ասաց, թե իր կարծիքով խնդիր է դրվել «ավելացնել արտաբյուջետային ֆոնդը»:
«Սա է մեր կարծիքով հիմնական խնդիրը այս օրենքի, ոչ թե խստություն ստեղծել, որ վարորդները հետեւեն երթեւեկության կանոններին եւ այլն: Այն, ինչ մինչեւ հիմա ձեռնարկվել է, լրիվ բավական է նրա համար, որ վարորդները լինեն կարգապահ», - ասաց Հովհաննիսյանը:
Հունիսի 2-ից ուժի մեջ մտնող փոփոխություններից Հովհաննիսյանն առանձնապես սպասելիքներ չունի:
«Ոչ մի բան չի փոխվելու, միայն մեզ ավելի շատ կդիմեն դատարան դիմելու համար», - ասաց նա:
Փոփոխությունների արդյունքում նախկին 90-ի փոխարեն, այսօր վարչական իրավախախտումների վերաբերյալ օրենքում ամրագրված է խախտման 104 տեսակ: Դրանցից մի քանիսը «Աքիլես» կազմակերպության ղեկավարի գնահատմամբ հստակ չեն:
Այդուհանդերձ, Էդուարդ Հովհաննիսյանը նկատում է, որ արագաչափերի ու տեսախցիկների տեղադրումից հետո վարորդները էլ ավելի ուշադիր ու կարգապահ են դարձել, իսկ ինչ վերաբերում է Ճանապարհային ոստիկանության տեսուչների աշխատանքին, ապա Հովհաննիսյանի խոսքով՝ նրանք ընդհանուր առմամբ կարգուկանոն պահպանում են:
«Կարելի է ավելի բարձրացնել այդ կարգուկանոնը: Երեւում է, որ աշխատանք տարվում է: Եթե նախկինում մի վարչական որոշում չկար, որ մեջը մի բան չգտնեինք, ապա հիմա որոշում չկա, որ մեջը ինչ-որ բան գտնենք», - ասաց Հովհաննիսյանը:
Ճանապարհային ոստիկանության ճանապարհապարեկային ծառայության բաժնի պետ Նորիկ Սարգսյանի խոսքով, տուգանքների խստացումը ամենեւին էլ արտաբյուջեն լցնելու նպատակ չի հետապնդում:
«Ճանապարհային ոստիկանության խնդիրները ոչ թե արտաբյուջե լցնելն է, այլ ճանապարհային երթեւեկության անվտանգության ապահովումն է: Խստացումները նրանց են վերաբերում, որոնք մինչեւ այժմ փորձը ցույց է տվել, որքան էլ արձանագրվում են այդպիսի խախտումներ, վերջնական արդյուքն չեն տալիս [չեն նվազում], այդ իսկ պատճառով նման խախտումների վերաբերյալ խստացում է գնացել», - ասաց Սարգսյանը:
Ի դեպ, հունիսի 2-ից ուղեւորի ամրագոտի չկապելու համար կտուգանվի վարորդը: