Հետազոտությունն իրականացրած ՀԿ-ի ղեկավար Արշակ Գասպարյանն ասաց, որ նպատակ են ունեցել պարզել, թե մասնագիտական ուսուցման ինչպիսի ծրագրեր են ներդրվում քրեակատարողական հիմնարկներում:
«Հետազոտության ընթացքում կարեւորել ենք այն հարցը, թե որքանով է կրթությունը նպաստում անչափահաս ազատազրկվածների ուղղմանը եւ վերականգնմանը», - ասաց Արշակ Գասպարյանը:
Հետազոտության արդյունքում պարզել էին որ, Աբովյան քրեակատարողական հիմնարկում, որն անչափահաս ազատազրկվածների միակ հիմնարկն է Հայաստանում, ուսուցանվում են այն մասնագիտությունները, որոնց համապատասխանող սարքավորումները դեռեւս խորհրդային ժամանակներից են մնացել, այլ ոչ թե այն պատճառով որ տվյալ մասնագիտությունների պահանջարկը կա աշխատաշուկայում:
«Մյուս հանգամանքը մասնագիտական հմտությունների տրամադրման այլընտրանքների բացակայությունն է: Այսինքն որոշվում է, օրինակ, որ պետք է դասավանդվի խեցեգործություն, փայտամշակում կամ մեկ այլ առարկա, որը նորից հիմնված չէ աշխատաշուկայի ուսումնասիրության եւ դրա պահանջարկի վրա», - նշեց Արշակ Գասպարյանը:
Հետազոտության արդյունքները միակողմանի է համարում «Աբովյան» քրեակատարողական հիմնարկի ուսումնական մասի փոխտնօրեն Գայանե Հովակիմյանը: Ըստ նրա, դրական կողմերի մասին հետազոտության մեջ չի խոսվում:
«Հետազոտության ընթացքում կարեւորել ենք այն հարցը, թե որքանով է կրթությունը նպաստում անչափահաս ազատազրկվածների ուղղմանը եւ վերականգնմանը», - ասաց Արշակ Գասպարյանը:
Հետազոտության արդյունքում պարզել էին որ, Աբովյան քրեակատարողական հիմնարկում, որն անչափահաս ազատազրկվածների միակ հիմնարկն է Հայաստանում, ուսուցանվում են այն մասնագիտությունները, որոնց համապատասխանող սարքավորումները դեռեւս խորհրդային ժամանակներից են մնացել, այլ ոչ թե այն պատճառով որ տվյալ մասնագիտությունների պահանջարկը կա աշխատաշուկայում:
«Մյուս հանգամանքը մասնագիտական հմտությունների տրամադրման այլընտրանքների բացակայությունն է: Այսինքն որոշվում է, օրինակ, որ պետք է դասավանդվի խեցեգործություն, փայտամշակում կամ մեկ այլ առարկա, որը նորից հիմնված չէ աշխատաշուկայի ուսումնասիրության եւ դրա պահանջարկի վրա», - նշեց Արշակ Գասպարյանը:
Հետազոտության արդյունքները միակողմանի է համարում «Աբովյան» քրեակատարողական հիմնարկի ուսումնական մասի փոխտնօրեն Գայանե Հովակիմյանը: Ըստ նրա, դրական կողմերի մասին հետազոտության մեջ չի խոսվում: