Լեւոն Իգիթյանը հարկ համարեց խորհուրդ տալ լրագրողներին «չդառնալ կոմպյուտերների կենսաբանական կցորդը», փոխարենը հաճախել ցուցահանդեսներ. - «Հանճարեղ նկարիչներ ունենք, հանճարեղ երեխաներ ունենք, հավասարը չկա: Դուք կողքին ապրում եք, այդ ամենը չեք տեսնում»:
«Երբ մի դեպուտատ մյուսի շորն է պատռում, դրանով մի զբաղվեք», - շարունակեց նա. - «Փնտրեք լավ բաներ: Մեր կյանքում շատ լավ բաներ էլ են լինում»:
Ազատ Գասպարյանը փոքր-ինչ տրտմությամբ շեշտեց, որ այս տարի էլ թատրոնը մեր հասարակության մեջ տեղ չգտավ. - «Շնորհավորելով գալիք Նոր տարին` կուզեի, որ դուք էլ` լրագրողներդ, մի քիչ ակտիվանայիք դեպի թատրոնը, դեպի հանդիսատեսը… Որովհետեւ շատ կարեւոր է թատրոն ասածը, ե’ւ վտանգավոր է, ե’ւ կարեւոր»:
Լեւոն Իգիթյանի համոզմամբ, առհասարակ մշակույթը շատ վտանգավոր ու կարեւոր գործոն է մեր կյանքում. - «Խոսքն այն մասին է, որ մենք այդքան թույլ չենք, ինչքան թվում է… Մեզ հետ ամբողջ աշխարհը պիտի խոսի [ինչպես] հավասարը հավասարի հետ: Իսկ դա կախված է նրանից, թե գեղագիտական, հոգեւոր մթնոլորտը, գոնե Երեւանում, ինչ վիճակում է»:
Կարինե Խոդիկյանին անցնող տարում տպավորել են Սալվադոր Դալիի ստեղծագործությունների ցուցադրությունը Երեւանում, Ջեյմս Ջոյսի «Ուլիսես»-ի հայերեն թարգմանությունը:
«Ուրախ եմ, որ իրոք մշակութային առումով մենք բաց դռների քաղաքականություն ենք վարում եւ, իհարկե, կարողանում ենք մեր արժեքը հանել դուրս եւ դրսի արժեքը բերել ներս», - նշեց Լեւոն Անանյանը:
«Երբ մի դեպուտատ մյուսի շորն է պատռում, դրանով մի զբաղվեք», - շարունակեց նա. - «Փնտրեք լավ բաներ: Մեր կյանքում շատ լավ բաներ էլ են լինում»:
Ազատ Գասպարյանը փոքր-ինչ տրտմությամբ շեշտեց, որ այս տարի էլ թատրոնը մեր հասարակության մեջ տեղ չգտավ. - «Շնորհավորելով գալիք Նոր տարին` կուզեի, որ դուք էլ` լրագրողներդ, մի քիչ ակտիվանայիք դեպի թատրոնը, դեպի հանդիսատեսը… Որովհետեւ շատ կարեւոր է թատրոն ասածը, ե’ւ վտանգավոր է, ե’ւ կարեւոր»:
Լեւոն Իգիթյանի համոզմամբ, առհասարակ մշակույթը շատ վտանգավոր ու կարեւոր գործոն է մեր կյանքում. - «Խոսքն այն մասին է, որ մենք այդքան թույլ չենք, ինչքան թվում է… Մեզ հետ ամբողջ աշխարհը պիտի խոսի [ինչպես] հավասարը հավասարի հետ: Իսկ դա կախված է նրանից, թե գեղագիտական, հոգեւոր մթնոլորտը, գոնե Երեւանում, ինչ վիճակում է»:
Կարինե Խոդիկյանին անցնող տարում տպավորել են Սալվադոր Դալիի ստեղծագործությունների ցուցադրությունը Երեւանում, Ջեյմս Ջոյսի «Ուլիսես»-ի հայերեն թարգմանությունը:
«Ուրախ եմ, որ իրոք մշակութային առումով մենք բաց դռների քաղաքականություն ենք վարում եւ, իհարկե, կարողանում ենք մեր արժեքը հանել դուրս եւ դրսի արժեքը բերել ներս», - նշեց Լեւոն Անանյանը: