«Ազատություն» ռադիոկայանը երեքշաբթի օրը կայացած ասուլիսում Ճանապարհային ոստիկանության ճանապարհապարեկային ծառայության բաժնի պետ Նորիկ Սարգսյանից հետաքրքրվեց, թե արդյո՞ք ինչ-որ բան փոխվել է Ճանապարհային ոստիկանության նախկին պետ Մարգար Օհանյանին ու Ճանապարհային ոստիկանության 2-րդ սպայական գումարտակի հրամանատար, ոստիկանության գնդապետ Ստեփան Կարախանյանին ձերբակալելուց հետո:
«Խոսքը բենզինի մասին էր, բենզինը տեսուչները ստանում են, դուրս են գալիս ծառայության, շատ խիստ է հսկողությունը գծամասերում տեսուչների կողմից իրականացվող ծառայության նկատմամբ: Երեւի թե վերջին ժամանակներս չեք լսել, որ [տեսուչը] կանգնեցրեց, անտեղի արձանագրեց, կանգնեցրեց 5000-ի փոխարեն 10000 տուգանք գրեց: Այդ կամայականությունների մասին երեւի չեք լսել», - պատասխանեց Նորիկ Սարգսյանը:
Հիշեցնենք, որ պաշտոնեական դիրքը չարաշահելու եւ գույքի առանձնապես խոշոր չափերով հափշտակություն կատարելու կասկածանքով օգոստոսի 30-ին ձերբակալվել էր Ճանապարհային ոստիկանության պետ Մարգար Օհանյանը, ով հետո կալանավորվեց: Մինչ այդ Հատուկ քննչական ծառայությունը ձերբակալել, ապա նաեւ մեղադրանք էր առաջադրել ճանապարհային ոստիկանության 2-րդ սպայական գումարտակի նախկին հրամանատար, ոստիկանության գնդապետ Ստեփան Կարախանյանի նկատմամբ: Կարախանյանը գրավի դիմաց ազատ էր արձակվել:
Ասուլիսում Նորիկ Սարգսյանը անդրադարձավ նաեւ այս տարվա անցած 10 ամիսներին արձանագրված ճանապարհատրանսպորտային պատահարներին:
«Հայաստանի Հանրապետությունում պետական հաշվառման է վերցվել 1866 ճանապարհատրանսպորտային պատահար, որոնց հետեւանքով զոհվել են 249 եւ մարմնական վնասվածքներ ստացել 2734 մարդ: 2010 թվականի 10 ամիսների համեմատությամբ` ճանապարհատրանսպորտային պատահարների քանակը Հայաստանում աճել է 254-ով, զոհերի թիվը` 24-ով, վիրավորների թիվը` 531-ով», - տեղեկացրեց Սարգսյանը:
Խոսելով ԱՊՊԱ համակարգի ներդրումից հետո առաջացած իրավիճակի մասին` ոստիկանության պաշտոնյան ասաց, թե վարորդները այժմ չեն խուսափում գրանցել նույնիսկ ամենաթեթեւ վթարները:
«Եթե նախկինում թեթեւ քերծվածքներով, նույնիսկ մարմնական վնասվածքներ ստացած` դեպքի վայրը թողնում հեռանում էին, նույնիսկ ճանապարհային ոստիկանության տեսադաշտից էլ էին բաց մնում, ներկա ժամանակներում նույնիսկ ամենաչնչին նյութական վնասի դեպքում ոչ մի վարորդ չի հեռանում պատահարի վայրից, կանգնում եւ օգտվում է իրեն ընձեռնված իրավունքից: ԱՊՊԱ համակարգի ներդրումը հանգեցրեց աճին ընդամենը բացարձակ թվերով: Պատկերը գրեթե նույնն է, ինչպիսին նախորդ տարիներին, ուղղակի հիմա ոչ մի պատահար դուրս չի մնում հաշվառումից», - ընդգծեց Սարգսյանը:
Նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ մարմնական վնասվածքներով պատահարների 10 տոկոսի աճ է գրանցվել, ինչը, ըստ Նորիկ Սարգսյանի, պայմանավորված է բնական եւ արհեստական պատճառներով:
«Բնական աճը պայմանավորում ենք Հայաստան ներմուծվող տրանսպորտային միջոցների քանակի աճով, արհեստականը` նորից ԱՊՊԱ համակարգի ներդրմամբ: Միայն 2011 թվականի 10 ամիսների ընթացքում Հայաստան է ներմուծվել 20403 տրանսպորտային միջոց, որը գրեթե կրկնակի անգամ ավելի է նախորդ տարվա նույն ժամանակաշրջանում ներմուծված տրանսպորտային միջոցների քանակից: Բնականաբար, տրանսպորտային հոսքերի ավելացումը կբերի նաեւ ճանապարհատրանսպորտային պատահարների քանակի աճին», - ասաց նա:
Նորիկ Սարգսյանը ընդունեց, որ ճանապարհատրանսպորտային պատահարների ժամանակ առաջացած խցանումների պատճառ կարող է հանդիսանալ նաեւ ապահովագրական ընկերությունների ներկայացուցիչների ուշ ժամանումը դեպքի վայր. - «Ստացվում են դեպքեր», - ասաց նա:
Անցած ամիսների ընթացքում մոտ 9000 հետիոտն է տուգանվել փողոցը ոչ ճիշտ անցնելու համար: Ինչ վերաբերում է տրանսպորտային միջոցի անսարքության հետեւանքով առաջացած վթարներին, ապա Նորիկ Սարգսյանի տվյալներով դրանք մեծ թիվ չեն կազմում:
«Տարվա մեջ կլինի 10-ը` 2000-ից ընդամենը 10-ը, որ փորձաքննությունով կհաստատվի, որ պատահարի պատճառը եղել է տրանսպորտային միջոցի անսարքությունը: Անմիջական վթար ծնող հիմնական պատճառներն են սահմանված արագության գերազանցումը, խաչմերուկների անցման կանոնների խախտումը, հակառակ երթեւեկության գոտի դուրս գալ», - նշեց պաշտոնյան:
Նորիկ Սարգսյանը նաեւ վստահեցրեց, որ այլեւս չեն լինի դեպքեր, երբ անձը վարորդական իրավունքի վկայական կստանա որեւէ միջնորդի` ծանոթ-բարեկամի միջոցով, ինչի արդյունքում էլ, ըստ նրա, կկրճատվի վթարների թիվը:
«Խոսքը բենզինի մասին էր, բենզինը տեսուչները ստանում են, դուրս են գալիս ծառայության, շատ խիստ է հսկողությունը գծամասերում տեսուչների կողմից իրականացվող ծառայության նկատմամբ: Երեւի թե վերջին ժամանակներս չեք լսել, որ [տեսուչը] կանգնեցրեց, անտեղի արձանագրեց, կանգնեցրեց 5000-ի փոխարեն 10000 տուգանք գրեց: Այդ կամայականությունների մասին երեւի չեք լսել», - պատասխանեց Նորիկ Սարգսյանը:
Հիշեցնենք, որ պաշտոնեական դիրքը չարաշահելու եւ գույքի առանձնապես խոշոր չափերով հափշտակություն կատարելու կասկածանքով օգոստոսի 30-ին ձերբակալվել էր Ճանապարհային ոստիկանության պետ Մարգար Օհանյանը, ով հետո կալանավորվեց: Մինչ այդ Հատուկ քննչական ծառայությունը ձերբակալել, ապա նաեւ մեղադրանք էր առաջադրել ճանապարհային ոստիկանության 2-րդ սպայական գումարտակի նախկին հրամանատար, ոստիկանության գնդապետ Ստեփան Կարախանյանի նկատմամբ: Կարախանյանը գրավի դիմաց ազատ էր արձակվել:
Ասուլիսում Նորիկ Սարգսյանը անդրադարձավ նաեւ այս տարվա անցած 10 ամիսներին արձանագրված ճանապարհատրանսպորտային պատահարներին:
«Հայաստանի Հանրապետությունում պետական հաշվառման է վերցվել 1866 ճանապարհատրանսպորտային պատահար, որոնց հետեւանքով զոհվել են 249 եւ մարմնական վնասվածքներ ստացել 2734 մարդ: 2010 թվականի 10 ամիսների համեմատությամբ` ճանապարհատրանսպորտային պատահարների քանակը Հայաստանում աճել է 254-ով, զոհերի թիվը` 24-ով, վիրավորների թիվը` 531-ով», - տեղեկացրեց Սարգսյանը:
Խոսելով ԱՊՊԱ համակարգի ներդրումից հետո առաջացած իրավիճակի մասին` ոստիկանության պաշտոնյան ասաց, թե վարորդները այժմ չեն խուսափում գրանցել նույնիսկ ամենաթեթեւ վթարները:
«Եթե նախկինում թեթեւ քերծվածքներով, նույնիսկ մարմնական վնասվածքներ ստացած` դեպքի վայրը թողնում հեռանում էին, նույնիսկ ճանապարհային ոստիկանության տեսադաշտից էլ էին բաց մնում, ներկա ժամանակներում նույնիսկ ամենաչնչին նյութական վնասի դեպքում ոչ մի վարորդ չի հեռանում պատահարի վայրից, կանգնում եւ օգտվում է իրեն ընձեռնված իրավունքից: ԱՊՊԱ համակարգի ներդրումը հանգեցրեց աճին ընդամենը բացարձակ թվերով: Պատկերը գրեթե նույնն է, ինչպիսին նախորդ տարիներին, ուղղակի հիմա ոչ մի պատահար դուրս չի մնում հաշվառումից», - ընդգծեց Սարգսյանը:
Նախորդ տարվա նույն ժամանակահատվածի համեմատ մարմնական վնասվածքներով պատահարների 10 տոկոսի աճ է գրանցվել, ինչը, ըստ Նորիկ Սարգսյանի, պայմանավորված է բնական եւ արհեստական պատճառներով:
«Բնական աճը պայմանավորում ենք Հայաստան ներմուծվող տրանսպորտային միջոցների քանակի աճով, արհեստականը` նորից ԱՊՊԱ համակարգի ներդրմամբ: Միայն 2011 թվականի 10 ամիսների ընթացքում Հայաստան է ներմուծվել 20403 տրանսպորտային միջոց, որը գրեթե կրկնակի անգամ ավելի է նախորդ տարվա նույն ժամանակաշրջանում ներմուծված տրանսպորտային միջոցների քանակից: Բնականաբար, տրանսպորտային հոսքերի ավելացումը կբերի նաեւ ճանապարհատրանսպորտային պատահարների քանակի աճին», - ասաց նա:
Նորիկ Սարգսյանը ընդունեց, որ ճանապարհատրանսպորտային պատահարների ժամանակ առաջացած խցանումների պատճառ կարող է հանդիսանալ նաեւ ապահովագրական ընկերությունների ներկայացուցիչների ուշ ժամանումը դեպքի վայր. - «Ստացվում են դեպքեր», - ասաց նա:
Անցած ամիսների ընթացքում մոտ 9000 հետիոտն է տուգանվել փողոցը ոչ ճիշտ անցնելու համար: Ինչ վերաբերում է տրանսպորտային միջոցի անսարքության հետեւանքով առաջացած վթարներին, ապա Նորիկ Սարգսյանի տվյալներով դրանք մեծ թիվ չեն կազմում:
«Տարվա մեջ կլինի 10-ը` 2000-ից ընդամենը 10-ը, որ փորձաքննությունով կհաստատվի, որ պատահարի պատճառը եղել է տրանսպորտային միջոցի անսարքությունը: Անմիջական վթար ծնող հիմնական պատճառներն են սահմանված արագության գերազանցումը, խաչմերուկների անցման կանոնների խախտումը, հակառակ երթեւեկության գոտի դուրս գալ», - նշեց պաշտոնյան:
Նորիկ Սարգսյանը նաեւ վստահեցրեց, որ այլեւս չեն լինի դեպքեր, երբ անձը վարորդական իրավունքի վկայական կստանա որեւէ միջնորդի` ծանոթ-բարեկամի միջոցով, ինչի արդյունքում էլ, ըստ նրա, կկրճատվի վթարների թիվը: