Կողմերը հավաստիացնում են, որ եթե անսպասելի իրավիճակներ չծագեն, արդեն 2011 թվականին երկաթուղին շահագործման կհանձնվի:
Ադրբեջանի տրանսպորտի նախարար Զիա Մամեդովը հայտարարել է, որ ադրբեջանական կողմը աշխատանքները գրեթե ամբողջությամբ ավարտել է: Վրացական կողմը աշխատանքի ծավալները 50 տոկոսով ավելացնելու է, թուրքական հատվածում շինարարական աշխատանքների 34 տոկոսն է իրականացված, բայց մինչեւ տարեվերջ, ինչպես Բաքվում հավաստիացրել է Թուրքիայի տրանսպորտի նախարար Բինալի Յըլդըրըմը, նախատեսվում է շինարարության առնվազն 75 տոկոսը ավարտել:
Յըլդըրըմը նաեւ տեղեկացրել է, որ սկզբնական շրջանում երկաթուղու միջոցով նախատեսվում է տեղափոխել տարեկան 6 միլիոն տոննա բեռ: Հետագայում փոխադրումների ծավալը պետք է հասցվի 17 միլիոն տոննայի:
«Բաքու - Թբիլիսի - Կարս երկաթուղու ծրագրի կյանքի կոչումը պայմաններ է ստեղծում Ադրբեջանի, Վրաստանի եւ Թուրքիայի միջեւ ռազմավարական համագործակցության հետագա խորացման համար», - հայտարարել է Թուրքիայի տրանսպորտի նախարարը:
Բաքու - Թբիլիսի - Կարս երկաթուղու շինարարության մասին եռակողմ համաձայնագիրը կնքվել է 2007 թվականի փետրվարին: Երկաթուղին, հյուսիսից շրջանցելով Հայաստանը, Վրաստանը եւ Ադրբեջանը կապելու է Թուրքայի արեւելյան շրջանների հետ:
Ադրբեջանի տրանսպորտի նախարար Զիա Մամեդովը հայտարարել է, որ ադրբեջանական կողմը աշխատանքները գրեթե ամբողջությամբ ավարտել է: Վրացական կողմը աշխատանքի ծավալները 50 տոկոսով ավելացնելու է, թուրքական հատվածում շինարարական աշխատանքների 34 տոկոսն է իրականացված, բայց մինչեւ տարեվերջ, ինչպես Բաքվում հավաստիացրել է Թուրքիայի տրանսպորտի նախարար Բինալի Յըլդըրըմը, նախատեսվում է շինարարության առնվազն 75 տոկոսը ավարտել:
Յըլդըրըմը նաեւ տեղեկացրել է, որ սկզբնական շրջանում երկաթուղու միջոցով նախատեսվում է տեղափոխել տարեկան 6 միլիոն տոննա բեռ: Հետագայում փոխադրումների ծավալը պետք է հասցվի 17 միլիոն տոննայի:
«Բաքու - Թբիլիսի - Կարս երկաթուղու ծրագրի կյանքի կոչումը պայմաններ է ստեղծում Ադրբեջանի, Վրաստանի եւ Թուրքիայի միջեւ ռազմավարական համագործակցության հետագա խորացման համար», - հայտարարել է Թուրքիայի տրանսպորտի նախարարը:
Բաքու - Թբիլիսի - Կարս երկաթուղու շինարարության մասին եռակողմ համաձայնագիրը կնքվել է 2007 թվականի փետրվարին: Երկաթուղին, հյուսիսից շրջանցելով Հայաստանը, Վրաստանը եւ Ադրբեջանը կապելու է Թուրքայի արեւելյան շրջանների հետ: