Վերին Լարսի անցակետը փաստորեն միակ ցամաքային անցակետն է Ռուսաստանի եւ Վրաստանի միջեւ, քանի որ մյուս սահմանային կետերը անցնում են Հարավային Օսիայի եւ Աբխազիայի տարածքներով։
«Ձեռք բերված համաձայնությամբ, տարանցումը Կազբեգիի անցակետով (Վրաստան) դեպի Վերին Լարս (Ռուսաստան) վերսկսվելու է 2010-ի մարտի 1-ից», - ասված է Վրաստանի արտգործնախարարության տարածած հաղորդագրությունում։
Ռուսաստանը դեռեւս չի հաստատել անցակետի բացման մասին լուրը։
Վերլուծաբանների կարծիքով 2008 թվականի ռուս-վրացական օգոստոսյան պատերազմից հետո Վերին Լարսի անցակետի բացման քայլը ավելի շուտ տնտեսական նշանակություն ունի, քան քաղաքական։ Անցակետի բացումը հատկապես շահեկան է Ռուսաստանի դաշնակից Հայաստանի համար։ Մինչեւ անցակետի փակվելը այն օգտագործվում էր նաեւ Վրաստանի տարածքով դեպի Հայաստան բեռների տարանցման համար: Անցակետի փակումից ի վեր Հայաստանի եւ Ռուսաստանի միջեւ բեռնափոխադրումները իրականացվում են Փոթի - Նովոռոսիյսկ ճանապարհով:
Ռուսաստանը փակել է անցակետը 2006 թվականին, երբ Մոսկվայի եւ Թբիլիսիի միջեւ հարաբերությունները սրվեցին։
«Ձեռք բերված համաձայնությամբ, տարանցումը Կազբեգիի անցակետով (Վրաստան) դեպի Վերին Լարս (Ռուսաստան) վերսկսվելու է 2010-ի մարտի 1-ից», - ասված է Վրաստանի արտգործնախարարության տարածած հաղորդագրությունում։
Ռուսաստանը դեռեւս չի հաստատել անցակետի բացման մասին լուրը։
Վերլուծաբանների կարծիքով 2008 թվականի ռուս-վրացական օգոստոսյան պատերազմից հետո Վերին Լարսի անցակետի բացման քայլը ավելի շուտ տնտեսական նշանակություն ունի, քան քաղաքական։ Անցակետի բացումը հատկապես շահեկան է Ռուսաստանի դաշնակից Հայաստանի համար։ Մինչեւ անցակետի փակվելը այն օգտագործվում էր նաեւ Վրաստանի տարածքով դեպի Հայաստան բեռների տարանցման համար: Անցակետի փակումից ի վեր Հայաստանի եւ Ռուսաստանի միջեւ բեռնափոխադրումները իրականացվում են Փոթի - Նովոռոսիյսկ ճանապարհով:
Ռուսաստանը փակել է անցակետը 2006 թվականին, երբ Մոսկվայի եւ Թբիլիսիի միջեւ հարաբերությունները սրվեցին։