Լրագրողների հետ հանդիպմանը այսօր երաժիշտները ասացին, որ «հաճելիորեն» զարմացել են, թե ինչպես է հայ ունկնդիրը գնահատում մատուցված երաժշտությունը:
Ռոհան դե Սահան հիշեց, որ առաջին անգամ ինքը Երեւանում ելույթ է ունեցել դեռ 50 տարի առաջ՝ սիմֆոնիկ նվագախմբի հետ եւ առանձին մենահամերգով: Ասաց նաեւ, որ իր դեբյուտը կայացել է Միացյալ Նահանգներում՝ Արամ Խաչատրյանի կոնցերտով թավջութակի եւ նվագախմբի համար:
«Շատ առիթներ չեմ ունեցել հայ կոմպոզիտորների ստեղծագործությունները կատարելու, բայց վերջերս Տիգրան Մանսուրյանի ծննդյան 70-ամյակին նվիրված համերգին հանդես եկա. հնչեց հատուկ մեզ համար գրված լարային տրիոն», - ասաց անվանի թավջութակահարը:
«21-ի հեռանկարներ» փառատոնի գոյության մեկ տասնամյակի ընթացքում, փառատոնի հիմնադիր նախագահ Ստեփան Ռոստոմյանի խոսքով, ամենակարեւորը հայաստանյան ունկնդրին «բարձրարվեստ կատարումներ մատուցելն է»:
«Մեզ համար մեծագույն ուրախություն է այս կարգի երաժիշտների այցը Հայաստան», - ասաց Ռոստոմյանը: - «Պենդերեցկին, եթե հիշում եք, իր խոսքում ասաց՝ եթե մի ժողովուրդը ունի այսպիսի հանդիսատես, որը կարող է լսել այս երաժշտությունը այսպիսի ոգեւորությամբ, ուրեմն այդ ժողովուրդը ունի ապագա»:
Ռոհան դե Սահան հիշեց, որ առաջին անգամ ինքը Երեւանում ելույթ է ունեցել դեռ 50 տարի առաջ՝ սիմֆոնիկ նվագախմբի հետ եւ առանձին մենահամերգով: Ասաց նաեւ, որ իր դեբյուտը կայացել է Միացյալ Նահանգներում՝ Արամ Խաչատրյանի կոնցերտով թավջութակի եւ նվագախմբի համար:
«Շատ առիթներ չեմ ունեցել հայ կոմպոզիտորների ստեղծագործությունները կատարելու, բայց վերջերս Տիգրան Մանսուրյանի ծննդյան 70-ամյակին նվիրված համերգին հանդես եկա. հնչեց հատուկ մեզ համար գրված լարային տրիոն», - ասաց անվանի թավջութակահարը:
«21-ի հեռանկարներ» փառատոնի գոյության մեկ տասնամյակի ընթացքում, փառատոնի հիմնադիր նախագահ Ստեփան Ռոստոմյանի խոսքով, ամենակարեւորը հայաստանյան ունկնդրին «բարձրարվեստ կատարումներ մատուցելն է»:
«Մեզ համար մեծագույն ուրախություն է այս կարգի երաժիշտների այցը Հայաստան», - ասաց Ռոստոմյանը: - «Պենդերեցկին, եթե հիշում եք, իր խոսքում ասաց՝ եթե մի ժողովուրդը ունի այսպիսի հանդիսատես, որը կարող է լսել այս երաժշտությունը այսպիսի ոգեւորությամբ, ուրեմն այդ ժողովուրդը ունի ապագա»: