Ընդդիմադիր պատգամավորները Ընտրական օրենսգրքի հեղինակներին առաջարկություններ են ներկայացրել` քարոզարշավների ժամանակ հեռուստատեսային ընտրական գովազդների գների մեծ թռիչքները կանխելու համար:
«Օրինաց երկիր» խմբակցության անդամներ Հովհաննես Մարգարյանն ու Արտաշես Ավոյանը առաջարկել են սահմանել, որ նման գովազդի րոպեավճարի գինը չի կարող լինել ավելին, քան տվյալ հեռուստաընկերության առեւտրային գովազդների միջին րոպեավճարի կրկնապատիկը:
Հեղինակները, սակայն, չեն ընդունել առաջարկը:
Հանրապետական Սամվել Նիկոյանը «Ազատություն» ռադիոկայանի հետ զրույցում պարզաբանեց. - «Անկեղծ ասած, այդ առաջարկը իր իմաստով ինձ համար ընկալելի է, բայց օրենսդրության առումով` Հայաստանի Հանրապետությունում ե’ւ Սահմանադրությամբ, ե’ւ օրենքներով, մենք չենք կարող սակագին սահմանել մասնավոր ընկերությունների վրա, մենք դրա իրավունքը չունենք: Որովհետեւ, եթե մենք փորձենք դա անել, անմիջապես Սահմանադրական դատարանը դա կհայտարարի հակասահմանադրական»:
Արտաշես Ավոյանը այս հիմնավորմանը համաձայն չէ:
«Ես չեմ կարծում, թե օրենքով հնարավոր չէր անդրադառնալ այդ հարցին եւ օրենսդրական կարգավորում տալ», - «Ազատություն» ռադիոկայանին ասաց Ավոյանը: - «Նաեւ փորձը ցույց է տալիս, որ նախորդ խորհրդարանական ընտրությունների ժամանակ որոշ հեռուստաընկերություններ բավական բարձր սակագներ էին սահմանել մեկ րոպե եթերի համար, եւ որոշ հեռուստաընկերությունների կողմից այդ սակագինը հասնում էր շուրջ 400 դոլարին համարժեք դրամի: Ցավ եմ ապրում, որ չընդունվեց առաջարկը, եւ կգործի նորից նույն հին նորմը օրենքի»:
Հարցին, թե արդյոք Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության հանձնաժողովի միջոցով հնարավո՞ր է խնդիրը կարգավորել, ընդդիմադիր պատգամավորը դժվարացավ պատասխանել. - «Առաջարկը վերջնականապես մերժելու պարագայում կքննարկենք նաեւ այդ հարցը, եւ ըստ այդմ համապատասխան քայլեր կձեռնարկվեն»:
«Ժառանգություն» խմբակցության անդամ Արմեն Մարտիրոսյանը, ով նույնպես ընտրական գովազդի սակագնային քաղաքականության հետ կապված հարցեր է ներկայացրել Ընտրական օրենսգրքի հեղինակներին, «Ազատություն» ռադիոկայանի հետ զրույցում շեշտեց. - «Քարոզարշավը շահույթ չհետապնդող գործունեություն է, այնինչ քաղաքական գովազդը նույնիսկ կարող է մի քանի անգամ ավելի թանկ լինել, քան առեւտրային գովազդը, որը շահույթ է հետապնդում»:
«Հեռուստաընկերությունները պիտի հրապարակեն րոպեի գինը, կհասցնե՞ք մինչ այդ որեւէ ձեւով ազդել», - այս հարցին նա արձագանքեց. - «Պետք է փորձենք»:
Ռուզան Խաչատրյան
«Օրինաց երկիր» խմբակցության անդամներ Հովհաննես Մարգարյանն ու Արտաշես Ավոյանը առաջարկել են սահմանել, որ նման գովազդի րոպեավճարի գինը չի կարող լինել ավելին, քան տվյալ հեռուստաընկերության առեւտրային գովազդների միջին րոպեավճարի կրկնապատիկը:
Հեղինակները, սակայն, չեն ընդունել առաջարկը:
Հանրապետական Սամվել Նիկոյանը «Ազատություն» ռադիոկայանի հետ զրույցում պարզաբանեց. - «Անկեղծ ասած, այդ առաջարկը իր իմաստով ինձ համար ընկալելի է, բայց օրենսդրության առումով` Հայաստանի Հանրապետությունում ե’ւ Սահմանադրությամբ, ե’ւ օրենքներով, մենք չենք կարող սակագին սահմանել մասնավոր ընկերությունների վրա, մենք դրա իրավունքը չունենք: Որովհետեւ, եթե մենք փորձենք դա անել, անմիջապես Սահմանադրական դատարանը դա կհայտարարի հակասահմանադրական»:
Արտաշես Ավոյանը այս հիմնավորմանը համաձայն չէ:
«Ես չեմ կարծում, թե օրենքով հնարավոր չէր անդրադառնալ այդ հարցին եւ օրենսդրական կարգավորում տալ», - «Ազատություն» ռադիոկայանին ասաց Ավոյանը: - «Նաեւ փորձը ցույց է տալիս, որ նախորդ խորհրդարանական ընտրությունների ժամանակ որոշ հեռուստաընկերություններ բավական բարձր սակագներ էին սահմանել մեկ րոպե եթերի համար, եւ որոշ հեռուստաընկերությունների կողմից այդ սակագինը հասնում էր շուրջ 400 դոլարին համարժեք դրամի: Ցավ եմ ապրում, որ չընդունվեց առաջարկը, եւ կգործի նորից նույն հին նորմը օրենքի»:
Հարցին, թե արդյոք Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության հանձնաժողովի միջոցով հնարավո՞ր է խնդիրը կարգավորել, ընդդիմադիր պատգամավորը դժվարացավ պատասխանել. - «Առաջարկը վերջնականապես մերժելու պարագայում կքննարկենք նաեւ այդ հարցը, եւ ըստ այդմ համապատասխան քայլեր կձեռնարկվեն»:
«Ժառանգություն» խմբակցության անդամ Արմեն Մարտիրոսյանը, ով նույնպես ընտրական գովազդի սակագնային քաղաքականության հետ կապված հարցեր է ներկայացրել Ընտրական օրենսգրքի հեղինակներին, «Ազատություն» ռադիոկայանի հետ զրույցում շեշտեց. - «Քարոզարշավը շահույթ չհետապնդող գործունեություն է, այնինչ քաղաքական գովազդը նույնիսկ կարող է մի քանի անգամ ավելի թանկ լինել, քան առեւտրային գովազդը, որը շահույթ է հետապնդում»:
«Հեռուստաընկերությունները պիտի հրապարակեն րոպեի գինը, կհասցնե՞ք մինչ այդ որեւէ ձեւով ազդել», - այս հարցին նա արձագանքեց. - «Պետք է փորձենք»:
Ռուզան Խաչատրյան