Բուհերում արդեն սկսված քննաշրջանում շարունակում են գործել ավանդական մեթոդները, որոնցից ժամանակին օգտվել են նաեւ այսօրվա դասախոսները. արտագրում են ծնկներին, սեղանի դարակում, հագուստի ծալքերում ու գրպաններում պահված հուշաթերթից: Իսկ դասախոսի ուշադրությունը շեղելու համար նրան հետաքրքիր ամսագիր են առաջարկում, կամ հարցեր են տալիս՝ մինչեւ մյուսներն արտագրեն:
Շուշան Դոյդոյանը, ով ԵՊՀ֊-ի Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի խիստ ու օրինապաշտ դասախոսներից է համարվում, արտագրել է միայն մեկ անգամ՝ պետական քննությանը: Այսօր նա ուսանողների հայացքից կռահում է, թե ով է արտագրում, ով գիտի առարկան, եւ ով է փորձում տեղում հորինել:
«Ուսանողներին մի պահ պետք է ազատություն տալ: Դուրս եմ գալիս լսարանից մի քանի րոպեով ու վերադառնալով՝ հանգիստ գտնում եմ արտագրողներին», - ասում է կիրառական անալիզի ամբիոնի դոցենտ Ռաֆիկ Խաչատրյանը, ով, ինչպես ինքն է ասում, հայտնի է որպես լավ «բռնող»:
Անգամ լավ «բռնող»-ները, սակայն, չեն կարող երեւակայել ուսանողների հորինած նորագույն մեթոդները:
«Բոլոր խնդիրների լուծումները գրում եմ ժապավենաձեւ թղթի վրա ու տեղադրում եմ լուսանկարչական ժապավենի գլանաձեւ տուփի մեջ: Հետո թղթի ծայրից քաշելով՝ հերթով կարդում եմ լուծումները»,- ասում է կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետի ուսանող Նարեկը: Նրա ընկերը գերադասում է բոլոր դասերը ձայնագրել ձայնասկավառակի վրա ու քննության ընթացքում ականջակալներով լսել. պետք է միայն մեծ գլխարկ դնել ու վերարկուն բարձրացնել, որ գաղտնիքը չբացվի:
Այսքան ջանք թափելու փոխարեն, հաստատ ավելի հեշտ ու ապահով է քննությանը պատրաստվելը. ձայնարկիչը, ի վերջո, վերջին պահին հանկարծ կարող է եւ չաշխատել:
Լուսինե Գրիգորյան
Շուշան Դոյդոյանը, ով ԵՊՀ֊-ի Ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի խիստ ու օրինապաշտ դասախոսներից է համարվում, արտագրել է միայն մեկ անգամ՝ պետական քննությանը: Այսօր նա ուսանողների հայացքից կռահում է, թե ով է արտագրում, ով գիտի առարկան, եւ ով է փորձում տեղում հորինել:
«Ուսանողներին մի պահ պետք է ազատություն տալ: Դուրս եմ գալիս լսարանից մի քանի րոպեով ու վերադառնալով՝ հանգիստ գտնում եմ արտագրողներին», - ասում է կիրառական անալիզի ամբիոնի դոցենտ Ռաֆիկ Խաչատրյանը, ով, ինչպես ինքն է ասում, հայտնի է որպես լավ «բռնող»:
Անգամ լավ «բռնող»-ները, սակայն, չեն կարող երեւակայել ուսանողների հորինած նորագույն մեթոդները:
«Բոլոր խնդիրների լուծումները գրում եմ ժապավենաձեւ թղթի վրա ու տեղադրում եմ լուսանկարչական ժապավենի գլանաձեւ տուփի մեջ: Հետո թղթի ծայրից քաշելով՝ հերթով կարդում եմ լուծումները»,- ասում է կիրառական մաթեմատիկայի ֆակուլտետի ուսանող Նարեկը: Նրա ընկերը գերադասում է բոլոր դասերը ձայնագրել ձայնասկավառակի վրա ու քննության ընթացքում ականջակալներով լսել. պետք է միայն մեծ գլխարկ դնել ու վերարկուն բարձրացնել, որ գաղտնիքը չբացվի:
Այսքան ջանք թափելու փոխարեն, հաստատ ավելի հեշտ ու ապահով է քննությանը պատրաստվելը. ձայնարկիչը, ի վերջո, վերջին պահին հանկարծ կարող է եւ չաշխատել:
Լուսինե Գրիգորյան