Ադրբեջանական «Թրենդ» գործակալության տեղեկացմամբ, թուրքական «Յուկսել Դոմոնիք» ընկերությունը կուսումնասիրի Կարս ֊- Ախալքալակ ֊- Թբիլիսի -֊ Բաքու երկաթուղու կառուցման հնարավորությունը եւ իր եզրակացությունը կներկայացնի Ադրբեջանի տրանսպորտի նախարարությանը:
Դրանից հետո Ադրբեջանի եւ Թուրքիայի տրանսպորտի նախարարները եւ Վրաստանի տնտեսական զարգացման նախարարը 2006 թվականի սկզբին կհանդիպեն Թուրքիայում՝ վերջնականապես ճշտելու երկաթուղու կառուցման ժամանակացույցը:
Նախնական հաշվարկներով, Կարս ֊- Ախալքալակ -֊ Թբիլիսի -֊ Բաքու երկաթուղու կառուցման համար կպահանջվի մոտ 400 միլիոն դոլար:
Հայաստանը խիստ ընդդիմանում է այդ ծրագրի իրականացմանը՝ պնդելով, որ անհրաժեշտ վերաբացել Կարս ֊- Գյումրի երկաթուղին:
Դրանից հետո Ադրբեջանի եւ Թուրքիայի տրանսպորտի նախարարները եւ Վրաստանի տնտեսական զարգացման նախարարը 2006 թվականի սկզբին կհանդիպեն Թուրքիայում՝ վերջնականապես ճշտելու երկաթուղու կառուցման ժամանակացույցը:
Նախնական հաշվարկներով, Կարս ֊- Ախալքալակ -֊ Թբիլիսի -֊ Բաքու երկաթուղու կառուցման համար կպահանջվի մոտ 400 միլիոն դոլար:
Հայաստանը խիստ ընդդիմանում է այդ ծրագրի իրականացմանը՝ պնդելով, որ անհրաժեշտ վերաբացել Կարս ֊- Գյումրի երկաթուղին: